Gå til innhold

6 åring og søvn...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er 10- 11 timers søvn veldig lite?

Min mamma syns 6 åringen min sover for lite, men jeg får han ikke til å sove lengere/sovne tidligere på kvelden.

Men han viser ikke tegn til å være trøtt. Ikke vanskelig å vekker, aldri sur og grinete.

Anonym poster: c0a28625596fe8fdd2d07faa7441c9c2

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min sov nesten mindre enn det. Han har alltid trengt lite søvn, og er alltid opplagt og uthvilt.

Har også fått mange råd, men barn er ulike, også når det gjelder søvnbehov.

Anonym poster: 0a9befaf234cea53a079ae5e1e4d6632

Skrevet

Sånn ca det min sover det. Litt mer faktisk til tider. Han har alltid sovet lite, men det gjør jeg og faren og så orker ikke prøve mer etter flere års kamp om søvnen.

Skrevet

Det er mer enn hva mine har sovet i den alderen, og mindre enn hva min manns barn gjorde. Barn trenger forskjellig mengde med søvn, og det er bare å finne ut hvor mye barna trenger. Sovner de greit, og våkner utvilte så er det passe. Sliter de med å sovne er det kanskje fortidlig de legger seg, da blir de gjerne vanskelige om moran også siden de har liggi lenge uten å sovne. Legger de seg for sent blir de vanskelige å få opp.

Her er hun ene uansett morragretten, om hun har sovi det vanlige eller lenger. Hun er enda mer morragretten enn meg, så hun trenger bare ett kvarter uten at noen snakker til henne så er hun klar for en ny dag.

Anonym poster: a5f54718503f5a5ed9d67634115f12bf

Skrevet

Vår sover ikke så lenge, hvertfall. Han har aldri hatt behov for mye søvn.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...