Anonym bruker Skrevet 29. desember 2012 #1 Skrevet 29. desember 2012 Hva er deres meninger om mannens feste vaner under graviditeten? Selv har jeg en mann som er glad i å ta seg en fest i ny og ne. (han har blitt flinkere å kutte ned etter jeg ble gravid). Men han har en tendens til å alltid bli full og ende opp på nachpiel til kl seks, syv om morgenen neste dag ! Selv synes jeg ikke man drar på nach når man har en gravid samboer hjemme. Helt ok om han drar ut med gutta, og en liten tur på byen. Men så synes jeg man kommer hjem i ordentlig tid ! Anonym poster: cd507980585775ce6f8b6b46295dd144
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2012 #2 Skrevet 29. desember 2012 Vel, så lenge dama ikke er høygravid, er det vel forsvarlig å dra på nach. Så ser ikke helt hvordan man kan dra fram gravidkortet der Men jeg hadde nok ikke likt det uansett, rett og slett fordi mine partydager er over forlengst, og det er heldigvis mannens også. Liker best å være hjemme, og jeg liker best at han er hjemme i rimelig tid. Anonym poster: a9886924d77420a354c61f5b4732586b
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2012 #3 Skrevet 29. desember 2012 Hva er deres meninger om mannens feste vaner under graviditeten? Selv har jeg en mann som er glad i å ta seg en fest i ny og ne. (han har blitt flinkere å kutte ned etter jeg ble gravid). Men han har en tendens til å alltid bli full og ende opp på nachpiel til kl seks, syv om morgenen neste dag ! Selv synes jeg ikke man drar på nach når man har en gravid samboer hjemme. Helt ok om han drar ut med gutta, og en liten tur på byen. Men så synes jeg man kommer hjem i ordentlig tid ! Anonym poster: cd507980585775ce6f8b6b46295dd144 Hva er grunnen til at man ikke kan dra på nachspiel om man har en gravid samboer? Er det forskjell på om konen er gravid eller ikke? Anonym poster: f020f00e837bccd0dd403460c7b90dee
Gjest Skrevet 29. desember 2012 #4 Skrevet 29. desember 2012 Samme pokker om han dra på nach når en er gravid eller ikke, bare gjøken har med seg mobilen slik at en får tak i de, HVIS det er noe. Jeg ba bannen om å gå ut mens jeg var gravid, siden jeg ville være alene, så han kunne hygge seg litt med gutta. Og den den siste månden så ville han ikke ut i det heletatt siden jeg var meget syk på slutten.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå