Gå til innhold

skravle skravle... Håper jeg blir gravid snart :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

håper å få bli mamma igjen til nr 2 snart :) Håper at det ikke tar så lang tid... har akkurtat nesten begynt å prøve.. Jenta våres er snart 2 år allerde. så håper at hun kan få en lillesøster eller en lillebror 8D i 2013 :) Noen andre her som prøver på nr 2 eller 3 eller 4 ?? :D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvor koselig. Vi har 3 og ble gravide på første forsøk med alle, så kan jo prøve å strø over litt "bli-gravid" støv på deg :)

Mange som blir gravide i jula også.

Lykke til :)

Skrevet

Å så koselig med tre :D Tusen takk for bli "gravid- støv" :)

Skrevet

Har en på 5 og en på 3år, begynner å bli klar for en til nå ja :) Håper mannen er med på planen om nr 3 nå i 2013. Krysser fingrene, har ikke diskutert det sikikkelig ennå...

Skrevet

Har ei fra før, og planlegger å få nr. to i magen til våren. Håper at vi lykkes. Er på siste p-pillebrettet nå! :-)

Skrevet

Nr en er over 2 år, prøvd i seks mnd på nr 2. Lei av å vente :-/

Lei av å lese om alt mulig på nettet som visstnok skal øke sjansen. Lei av å MÅTTE ha masse sex akkurat når kalenderen sier at vi skal det. Lei av å glede meg og håpe, og så bli skuffet. Lei av å prøve å overbevise meg selv om at vi tross alt er heldig som har en i alle fall. Lei av å ha dårlig samvittighet for at jeg klager og syter om ventetiden til venninner som har ventet mye lengre enn oss. Lei av å stresse fordi jeg syns aldersforskjellen mellom barna blir for stor.

Men det er jo verdt ventetiden uansett :-)

Skrevet

Prøver på nr 2 :)

Sitter faktisk i dette øyeblikket å lurer på om jeg er kvalm og har hodepine fordi mensen kommer, eller fordi den ikke kommer i morgen, Lørdag, eller Søndag (ustabil syklus i det siste..)

Det er jo gjerne det som er så kjipt med symptomjakten, at det er nesten det samme om det er pms eller graviditet på gang.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...