Anonym bruker Skrevet 29. desember 2012 #1 Skrevet 29. desember 2012 Mini på 22 mnd ruller kråke dagen lang. er så morsomt når de får til noe. snakk om mestringsfølelse. De er så søte i den alderen! Flere simen har rullende kråke små barn? (merkelig ord. tror jeg må undersøke opphav til rulle kråke ... noen som vet?) Anonym poster: f8f9d1196995a94f9ac487777f74abe0
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2012 #2 Skrevet 29. desember 2012 Ruller kråke?? Tenker du stupe kråke? Farlig for nakken!!!! Anonym poster: e54803b99655e03e2835dea1ba6cab13
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2012 #3 Skrevet 29. desember 2012 Å hjelpes, så farlig er det da vel ikke... Anonym poster: 2f8cda52437ec53c3155b5f9de13ff28
<3 2G <3 Skrevet 29. desember 2012 #4 Skrevet 29. desember 2012 Å stupe hodekråke er mest "farlig" for støle voksne mennesker
Husbygger Skrevet 29. desember 2012 #5 Skrevet 29. desember 2012 Når ble det farlig å stupe/rulle kråke? Mine tre har da stupte kråke siden de var ganske så små å de er friske oppegående unger uten problemer med nakken. Alt man skal gå å bekymre seg for gitt, jammen ikke rart unger foretrekker data når de ikke får utfolde seg! Til HI kos deg å nyt synet når mini lærer seg å rulle kråke, de er super herlige i den alderen der ;-)
Musemorbr / Skrevet 29. desember 2012 #6 Skrevet 29. desember 2012 Å stompe kråke, som det heter her jeg bor, er bare skummelt om det gjøres i sofaen. Det lærte guttungen her en dag, og siden har han droppet sofalek. Nå er han veldig rask til å roe ned og sitte ordentlig, når vi ber han om det. Aldri så galt at det ikke er godt for noe.
Svømmetur Skrevet 29. desember 2012 #7 Skrevet 29. desember 2012 Farlig??? Jeg er av den oppfatning at hun fikk dette til selv - uten at vi viste hun det. kan være hun har sett det i barnehagen da. så lenge kroppen behersker det må det vel være greit? (nett som at de ikke skal sitte før de gjør der selv o.l) hun lander på pumpen og ruller helt beint .... HI
Lykke Fryd ♥ Skrevet 29. desember 2012 #8 Skrevet 29. desember 2012 Vi sier også stupe eller å stompe kråke. Tror uttrykket kommer fra Sverie der man sier å "hoppe kråke". Å hoppe kråke er ikke akkurat det samme, men jeg tror at det er der det kommer fra
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå