Gå til innhold

Noen som har prøvd 30 day shred?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fikk dere synlige resultater, og var det motiverende å komme seg gjennom 1 mnd? Klarte dere å fullføre? :)

Jeg vil kvitte meg med noen kilo, men sliter så med å motivere meg selv! Så tenkte at dette kanskje kan være noe.

Hvor mange kilo gikk du ned?

Anonym poster: 3d0ea8717594d17a0a49bb04f1a5f27e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har prøvd den, fikk muskler å strammet opp. Blir egentlig ganske lei av samme om igjen i ti dager, men er bare 20min om dagen så går greit. Spiser du sundt å gjør dette kommer du til å merke forskjell.

Anonym poster: 9e3bcd4f1c37a8dddd9f94a3ae493002

Skrevet

Jeg prøvde bare 1 gang- jeg fikk så vanvittig gangsperre av den. Vondt overalt i nesten en uke :o Så jeg tviler i alle fall ikke på at den funker hvis du holder ut i 30 dager, for den er beinhard :)

Anonym poster: bd9710f963b15c9a3bdaf95ce5a801f6

Skrevet

Jeg kom meg aldri igjennom hele programmet før jeg ble gravid. Men gikk ned 4 kg på ca 20 dager.

Så tenkte jeg skal begynne igjen på dette når jeg er ferdig med fødsel og kjenner at magemusklene er på plass igjen. Syns det er en fin start til videre trening

Skrevet

Jeg kjente på kroppen at jeg ble sterkere, husker ikke hvor mye jeg gikk ned. Desverre var det en del hopping som gjorde at jeg fikk en stor betennelse i det ene kneet. Tåler knapt med hopping :(

Anonym poster: e508c101453769541549a8aa1a2ef00c

Skrevet

Jeg har fullført. Ble sterkere og strammere , men jeg la på meg 2 kg i løpet at de 30 dagene og disse forsvant igjen da jeg sluttet med programmet. Nå ha vært vannopptak i kroppen.....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...