littoverrasket Skrevet 29. desember 2012 #1 Skrevet 29. desember 2012 Kjennes ut som pm lungene er på vei ut når jeg hoster.. Vanligvis når formen er sånn lager jeg te på fersk ingefær,sitron, chilli og hvitløk med en god dæsj honning. Er 13 uker på vei og ble plutselig litt usikker på om jeg kan drikke den... Noen som vet?
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2012 #2 Skrevet 29. desember 2012 Ingen fare tror jeg Anonym poster: 1dc0757d58d1e84841451cfff85221d6
TøffiTrynet☠ Skrevet 29. desember 2012 #3 Skrevet 29. desember 2012 Det kan du helt klart drikke. God bedring!
littoverrasket Skrevet 29. desember 2012 Forfatter #4 Skrevet 29. desember 2012 Takk takk... Sende mannen på butikken i morgen tidlig :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå