Gå til innhold

Lønnsøkning og permisjon


Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har lønnsforhandlinger i mai og jeg går ut i permisjon i slutten av mai. Får jeg med meg denne økningen i permisjonen når det er jobben som betaler ut permisjonspengene?

 

Anonym poster: 8714508fb14dcde999817bc01e558401

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jobber du i stat, kommune eller privat?

 

Jeg har jobbet i stat og kommune og fått lønnsøkning i alle mine tre permisjoner, i tillegg til den generelle økningen. 2 ganger har det vært søknad fra meg gjennom fagforeningen og en gang fikk jeg uten å vite noe på forhånd :)

 

Tror det er vanlig å få i statlig og kommunale foretak, men usikker på hvordan det gjøres i det private.

 

Anonym poster: 108bb14f86e310c9602949d4b029bf7a

Skrevet

Ja, det skal du ha med deg på lik linje som om du ikke va i perm.

Pr lov har arb.giv. Ikke lov til å "straffe"deg for å sklleut i mammaperm.

 

Det er lønn på tidspnktet dugårut i perm som er gjeldende.

Gjest Antarctica
Skrevet

Du skal få permisjonslønna beregnet som snittet av de 6 beste av de 10 siste månedene.

Skrevet

Faller lønn i perm perioden skal du også ha med deg denne justerigen - for ordens skyld :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...