Anonym bruker Skrevet 28. desember 2012 #1 Skrevet 28. desember 2012 Vi har lønnsforhandlinger i mai og jeg går ut i permisjon i slutten av mai. Får jeg med meg denne økningen i permisjonen når det er jobben som betaler ut permisjonspengene? Anonym poster: 8714508fb14dcde999817bc01e558401
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2012 #2 Skrevet 29. desember 2012 Jobber du i stat, kommune eller privat? Jeg har jobbet i stat og kommune og fått lønnsøkning i alle mine tre permisjoner, i tillegg til den generelle økningen. 2 ganger har det vært søknad fra meg gjennom fagforeningen og en gang fikk jeg uten å vite noe på forhånd Tror det er vanlig å få i statlig og kommunale foretak, men usikker på hvordan det gjøres i det private. Anonym poster: 108bb14f86e310c9602949d4b029bf7a
MaybeAgain Skrevet 29. desember 2012 #3 Skrevet 29. desember 2012 Ja, det skal du ha med deg på lik linje som om du ikke va i perm. Pr lov har arb.giv. Ikke lov til å "straffe"deg for å sklleut i mammaperm. Det er lønn på tidspnktet dugårut i perm som er gjeldende.
Gjest Antarctica Skrevet 29. desember 2012 #4 Skrevet 29. desember 2012 Du skal få permisjonslønna beregnet som snittet av de 6 beste av de 10 siste månedene.
MaybeAgain Skrevet 29. desember 2012 #5 Skrevet 29. desember 2012 Faller lønn i perm perioden skal du også ha med deg denne justerigen - for ordens skyld
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå