Gå til innhold

Emmaljunga Edge Duo

Anbefalte innlegg

Skrevet

Denne vognen har jeg tenkt å kjøpe. Er den god?

Fordeler/ulemper? Andre anbefalinger?

Anonym poster: c3548d0066ed36c35e118762172b8ba9

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Den er god, spesiellt nå på vinterstid med romslig og kompakt bag. Den har gode støtdempere og er god å trille.

Av ulemper er den stor og ingen super "kjøpesenter" vogn og den tar mye plass i bilen.

Så det avhenger jo litt av hva du skal bruke den til og når på året du får baby.

Får jeg vår/sommer baby igjen ønsker jeg meg en mountain buggy vogn da jeg syns de er nette og lette å manøvrere.

Anonym poster: 04c6a582fdcf6980de302790106bb8ed

Skrevet

Den er god, spesiellt nå på vinterstid med romslig og kompakt bag. Den har gode støtdempere og er god å trille.

Av ulemper er den stor og ingen super "kjøpesenter" vogn og den tar mye plass i bilen.

Så det avhenger jo litt av hva du skal bruke den til og når på året du får baby.

Får jeg vår/sommer baby igjen ønsker jeg meg en mountain buggy vogn da jeg syns de er nette og lette å manøvrere.

Anonym poster: 04c6a582fdcf6980de302790106bb8ed

Takk for svar! Jeg har termin i juni. Har planer om å gå mye på tur (asfaltveier for det meste), er den ikke noe særlig til det?

hi

Skrevet

Gå for emmaljunga!

Vi har hatt mange typer, men emmaljunga er den beste og stødigste vognen vi har hatt. Ulempen er jo- som hun over sier- at den tar stor plass.

Vil uten tvil gå for Emmaljunga igjen, uansett nårtid på året vi evt skulle fått barn :)

Anonym poster: 7c3fd6f3deebbb61d88f4becaf20ce9d

Skrevet

Gå for emmaljunga!

Vi har hatt mange typer, men emmaljunga er den beste og stødigste vognen vi har hatt. Ulempen er jo- som hun over sier- at den tar stor plass.

Vil uten tvil gå for Emmaljunga igjen, uansett nårtid på året vi evt skulle fått barn smile.png

Anonym poster: 7c3fd6f3deebbb61d88f4becaf20ce9d

Takk for svar til deg også. Vi har plass i bilen. Da går jeg for denne:-)

hi

Skrevet

Har også emmaljunga edge duo, og er veldig fornøyd. Går mye på asfalt, null problem, og så funker den fint om jeg skulle finne på å gå andre steder. Eneste, som de andre sier er at den tar stor plass i bilen og er litt tung å løfte på, men til tross for dette, ville jeg valgt den samme igjen :)

Anonym poster: 9babe400dc8ac326d9c682b9ad90152c

Skrevet

Vi har city cross, litt mindre og lettere. Kommer til å bruke den til nestemann også, veldig fornøyd :)

Skrevet

Hadde en edge forrige gang, og jeg hatet den. Et tungt drog av en vogn! Det positive er selvsagt det som er nevnt: stødig, romslig bag, etc.

Men for meg ble størrelsen et herk. Vi er avhengige av å ta vogn inn og ut av bilen noen ganger i løpet av uka, og den var svintung å løfte på. Dessuten synes jeg den var tung å navigere - å svinge og å dytte opp bakker. Og det var tungt å holde igjen vogna ned bakkene - savnet håndbremse på den. Vi bor et sted med mange bakker...

Vi solgte vogna etter fire måneder, og var lykkelig da «traktoren» var ute av huset...

Skrevet

Beste vogna du kan ha:) Er superfornøyd, og ville ikke byttet den for alt i verden. Solid, stødig og med god plass. Jeg har vogna inn og ut av bilen flere ganger i uken, og opplever den ikke som tung og vanskelig.

Skrevet

Jeg hadde den til eldste som var junibaby (eller for å være nøyaktig, jeg hadde Mondial men det er nøyaktig samme vogna).

Super turvogn både på asfalt og i skogen! Grunnen til at jeg solgte den og kjøpte en mindre vogn til nummer to er at Emmaljungaen tar mye plass i bilen og er noe herk på kjøpesentre. Men som turvogn var den overlegen!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...