Anonym bruker Skrevet 28. desember 2012 #1 Skrevet 28. desember 2012 /misbruker/tar ikke vare på barna sine. Har du tenkt på dette? Leser statestikker over hvor mange barn som blir mishandlet eller der det foregår annen omsorgsvikt. Og så tenker jeg på hvor mange småbarnsfamilier jeg kjenner.... kanskje 100 stk? Statistisk sett, så vil jeg da kjenne mange barn/familier som ikke har det bra. Men kan ikke tenke meg hvem det kunne være... Tenker du noen gang på sånt? Anonym poster: cfe2b0b002752080f26248d6d3e75299
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2012 #3 Skrevet 28. desember 2012 Jeg har to tidligere venninner som begge har mistet omsorgen for barna sine. Hun ene var sammen med en voldelig mann og nektet å flytte fra ham så barnevernet overtok omsorgen for barna hennes. Hun andre fysisk mishandlet barna. Anonym poster: 5c0157413be971e23de8342b0d55e569
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2012 #4 Skrevet 28. desember 2012 Ja kanskje du er en av de? Anonym poster: 45c713778fe2331d7b5e295605bf63d3
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2012 #5 Skrevet 28. desember 2012 Har kjent flere dessverre. Heldigvis ble barna i alle familiene flyttet i fosterhjem. Har ikke kontakt med de i dag, takler ikke å snakke normalt med dem. Har øynene åpne på ALLE jeg kjenner nå, håper og tror alle har det bra. Anonym poster: 1c598688888ec08ea5175c71fe3afa78
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2012 #6 Skrevet 28. desember 2012 Ja, kjenner flere, de har hatt bv på nakken ,men der har bv sviktet. De er meldt av flere stk. t.o.m familiemedlemmer har meld de,men ingenting skjer, tiltak i hjemmet hjelper jo lite i lengden.. Anonym poster: d5fa16f25ddb4c37243e1c18da1263d8
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2012 #7 Skrevet 28. desember 2012 Står akkurat en side om bv i bergens arbeiderblad, der står det jo svart på hvitt, at bv faktisk ikke gjør jobben sin i enkelte kommuner. Er en stor skam Anonym poster: d5fa16f25ddb4c37243e1c18da1263d8
Gjest Antarctica Skrevet 28. desember 2012 #8 Skrevet 28. desember 2012 Gærent om de tar ungene, gærent om de ikke gjør det, skal man lytte til trådene her på forumet i alle Fall...
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2012 #9 Skrevet 28. desember 2012 Ja kanskje du er en av de? Anonym poster: 45c713778fe2331d7b5e295605bf63d3 Det kunne jeg vel lett ha vært, for sånt er visst vanskelig å se fra utsiden. Men jeg er ikke det altså. -Derimot var jeg som barn, ett av disse barna:( Mange så da, men ingen gjorde noe. Men kom til å tenke på, at der finnes sikkert mishandlere og overgripere blant mammaene på forumet her.... Anonym poster: cfe2b0b002752080f26248d6d3e75299
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2012 #10 Skrevet 28. desember 2012 Jeg grøsser når jeg sier dette, men jeg VET at søsteren min ikke tar ordentlig vare på barna sine De bor for det meste hos besteforeldrene, mens foreldrene ligger hjemme og sover. De er late, gidder ikke lage middag, slurver med å følge opp måltider ol... Ofte kan dem legge seg uten å ha fått tilbud om kveldsmat, og kanskje spist kun en yoghurt til middag :/ Regner med jeg blir hengt her inne nå, siden jeg våger meg å si dette! Anonym poster: 609437552a6763bbef563eec980842ca
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2012 #11 Skrevet 28. desember 2012 Ikke mulig å fortelle søsteren din at du ringer barnevernet og forteller hvordan det står til, om de ikke tar seg sammen? Anonym poster: 7efe227ff1f472d8241cea1b950babcf
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå