Anonym bruker Skrevet 28. desember 2012 #1 Skrevet 28. desember 2012 er singel og så lenge siden jeg hadde sex. Og endelig fikk jeg sex igjen. Så som jeg har savnet det. Selv om det var litt fyllesex så var det gøy... kanskje ikke det smarteste så si her, men det er litt deilig med uforpliktende sex. Er ikke helt klar for kjæreste enda, men litt nærhet er godt for det om:) Dette kan jeg leve på lenge nå!! han fikk telefonnr mitt så får det stå til om han tar kontakt eller ikke. Litt deilig å ikke overanalysere og tenke tar han kontakt eller ikke. Det er en ny følelse å være så likegyldig til det whohoooo Anonym poster: 2ab5322d0e05a607957e41543db27ff9
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2012 #2 Skrevet 28. desember 2012 Å guri... Er sååååååååååååååååå lett å få seg noe på nett.... Meld deg inn i match.com eller møteplassen.no pg tlf ringer !!!! Anonym poster: ab6393823548a347ec03afeffbc807e6
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2012 #3 Skrevet 28. desember 2012 23:44 her igjen Jeg har hatt flere sex partnere etter det. Måtte faktisk stenge kontoen til slutt :o Anonym poster: ab6393823548a347ec03afeffbc807e6
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2012 #4 Skrevet 28. desember 2012 Savner til tider de stundene, men trives aaaaalt for godt med samboeren, så det blir nok ikke noe slikt igjen.. Men man skal jo aldri si aldri.. Anonym poster: d1b965ec54b111d5a4f9dfb27af6c118
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2012 #5 Skrevet 28. desember 2012 heldig du er Har kastet bort den ene muligheten jeg hadde Anonym poster: 2367f90e4cb6820c67632c8aef2a8704
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2012 #6 Skrevet 28. desember 2012 etterhvert har jeg lyst å ha meg kjæreste igjen, men exen min ødela meg litt for mye da vi gjorde det slutt for ganske nøyaktig to år siden. Så har ikke helt vært klar for kjæreste selv om jeg har hatt muligheten. Men deilig å slippe den konstante overvåkningen av telefonen og håper og bli skuffet eller lei seg hvis man ikke tar kontakt.. Anonym poster: 2ab5322d0e05a607957e41543db27ff9
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2012 #7 Skrevet 28. desember 2012 23:44 igjen... Jeg har INGEN følelser igjen! Så orker ikke å bli lei meg lengre... Anonym poster: ab6393823548a347ec03afeffbc807e6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå