Gå til innhold

vi som har superkjærster.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det har jeg faktisk

Han har sagt til meg nå i kveld at etter nyttår spanderer han full spabehandling på meg, på ett spa senter i nabokommunen.

Jeg GLEDER meg.

Flere som har superkjærster?

Anonym poster: 6cdfcfb1f1fb932e3702552f738ee5a6

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heldige du, nyt spa-oppholdet ditt - høres deilig ut...

Gjest SprøstektLøk
Skrevet

Det har jeg. Men han behøver ikke å spandere på meg spaopphold for å være superkjæreste :)

Skrevet

Ja, heldigvis :) Flotte hverdager sammen hver eneste dag!! Livet er herlig!:)

Anonym poster: 3681d14c1ddba4c4acdb1442146e4a1f

Skrevet

Jeg er så heldig at jeg har det! Han kom nå for et øyeblikk siden til meg med ferdigsmurt kveldsmat med sild, og et glass iskald Tab. Hverdagskjærlighet - min favoritt <3

Skrevet

Vel, min spanderer ikke spa, det har jeg penger til selv. Men han står opp med datteren vår, smører matpakker, bygger Lego med ekstrem tålmodighet, er hjemme når barnet er sykt, kan lage all slags mat og er sjef for julebaksten, han støvsuger uoppfordret og kan vaske klær. I tillegg er han handyman og ganske smart (har doktorgrad). Og er ellers på alle måter en utmerket kjæreste :)

Anonym poster: 53821eb0a6c8648f4a911fe505487355

Skrevet

Det har jeg :D Utrolig herlig å høre om andre som er like heldige, syns det er altfor mange som heller burde ha vært singel her inne ;)

Skrevet

Jeg har en supermann som med stor tålmodighet tar seg av en svært urolig baby natt etter natt etter natt så jeg får sovet litt <3

Skrevet

Hvor finner man slike menn???

Anonym poster: 6c45b306c6f961214b21d1d07c47283f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...