Gå til innhold

Blir sprø av alle kleshaugene!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er mamma til to herlige jenter, men når vi er tre jenter i hus blir det så utrolig mye klær! Kleshauger overalt (rene klær) og skittentøyet hoper seg opp

Klær som er for små til største men for stort til yngste, sommerklær, vinterklær, ull, yttertøy, finklær, osv.

Hvordan klarer dere å holde orden og system på alle klærne?

Anonym poster: 6a3b8e20dfebf7b657f07429757535d0

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det lurer eg og på!! Har akkurat det same problemet! :P

Anonym poster: c77844a65abd9e755252bcdc045d28c4

Skrevet

Har tre plastkorger på badet til frakt til og fra tørk/bretting. Elfastativ til skittentøy merket med farger og grader. Pakker klær ned etter størrelser i lufttette plastkasser, som jeg stabler oppå hverandre i boden. Blir rot fordet, men det hjelper på!

Skrevet

Løsningen for klær som er for små/store og sesongklær er bokser bokser og atter bokser. Disse plasseres i en gudsjelov stor kjeller som er både tørr og musfri. Setter lapper på hver boks om hva de inneholder :-)

Skrevet

Klesskap med hyller og trådskuffer fungerer i hvertfall bedre enn haugsystemet ;)

Det viktigste er å sørge for ikke å ha for mye og å kvitte seg med det som er for lite eller ikke blir brukt. Jo mer klær dere har i skapet jo vanskligere blir det å finne noe dere har lyst til å ta på.

Pakk vekk det som ikke er i bruk for tiden, men som skal brukes siden og sett det på loftet eller et annet sted det ikke er i veien. Merk kassene godt og husk å ta dem frem når det skal brukes.

Anonym poster: 242710345eed3d31ecd1b7d19b3bd8a8

Skrevet

Jeg har kjøpt stablekasser i plast i passelig størrelse og så har jeg skrevet laget lapper som jeg har klistret på og skrevet; Jente 0-1år, jente 1-2år, jente 2-3år, osv. Samme på gutt.

Og etter hvert nyttår har jeg tatt storopprydding i klær og beholdt hjemmestrikket klær og enkelte fine kjoler og resten blir gitt bort til kjente eller fretex:) Men jeg overkjøper ikke klær og alle barna har egne kommoder med sine klær som jeg prøver å sortere i litt hver måned.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...