Gå til innhold

Andre som står hele dagen på jobb?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som jobber i butikk og står hele dagen på jobb?

Hvilke tiltak har arbeidsgive gjort for å tilrettelegge??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg jobbet i butikk da jeg var gravid. Da måtte vi egentlig stå hele dagen om vi ikke hadde pause. Men fikk tilrettelagt det slik at jeg fikk sette meg på bakrommet så lenge og så ofte jeg ville om jeg var sliten (hadde bekkenløsning og problemer med ryggen). I tillegg slapp jeg å ta varer og f.eks gå med søppel :)

Skrevet

Ja egentlig. Har lavt blodtrykk og må kunne sette meg ned når jeg kjenner jeg blir svimmel og det svartner for meg.

Her har ikke arbeidsgiver mulighet til å tilrettelegge noe som helst siden vi er alene på jobb fra vi kommer til vi går. Dermed har jeg vært sykemeldt fra uke 10. Er nå i uke 19 og ingen bedring. Store sjanser for st jeg ikke kommer tilbake i jobb før etter endt permisjon....

Skrevet

Jeg står ikke hele dagen, men står/ går store deler av dagen. Jobber som lærer, og all den tid jeg har undervisning er det i praksis liten mulighet for å sitte. Er i uke 26 og leste nylig at arbeid med mye ståing var ugunstig for gravide fordi det er en risikofaktor når det gjelder for tidlig fødsel. Jeg har et veldig anstrengt forhold til min øverste leder, så frister lite å gå i gang med tilrettelegging eller evt. delvis sykemelding.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...