Gå til innhold

jeg trenger råd ang jenta mi på 4......

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hun ble syk 21 des. Feber og mye hoste. . Det er først for et par dager siden feberen ga seg. Det var den som var verst. ..men nå.. nå kjenner jeg nesten ikke jenta mi igjen! ! Virker ikke glad lenger, mye mer stille, leker ikke særlig! Før var hu overalt hele tiden!

Jeg har spurt hun ordentlig hva som plager henne (hun er veldig "voksen" og flink til å fortelle om sine følelser)

Hun har mistet farge i ansiktet. Blek. . Spiser lite. Drikker bra, men tisser SJELDEN! Hun har også blitt veldig hissig. . Gråter lett og .. ja, veldig ulik seg selv....

Savner den glade jenta mi.....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

uff ,kanskje ta en tur til legen med henne?

Skrevet

Lurer du virkelig på hva du skal gjøre?

Ring legen, selvsagt.

Skrevet

Ja, ser meg nødt til det.. hun er jo frisk egentlig, ikke feber eller noe som tyder på syk, men jeg kjenner hun ikke igjen på mange måter :(

Skrevet

Nei, jeg lurer absolutt ikke på hva j skal gjøre! Jehovas lufter tankene mine, og kanskje noen har opplevd det samme...

Skrevet

Kjære deg, allmenntilstanden er jo den viktigste indikasjonen på formen til barna. Hvis den er så dårlig som du beskriver, så ER hun jo sannsynligvis syk, selv om hun ikke har feber eller andre tegn på sykdom..

Jeg ville ikke nølt et øyeblikk med å ringe lege..

Skrevet

Dette var jo akkurat som å lese om eldstedatteren min på 4,5 år! Hun ble syk 19.des og hadde høy feber helt 24. Var hos både legevakt og lege, men var visst bare et virus og ikke så mye å gjøre med. Hun har også vært veldig blek, ingen matlyst, drukket mye, tisset sjelden, og veldig sliten, selv dager etter at feberen roet seg. Først i dag har hun vært litt nærmere sitt vanlige jeg, men fortsatt sliten. Sikkert uansett lurt med en tur til legen.

Anonym poster: 4eef1d839a8e3d7edd85bc0ef67f323b

Skrevet

Legevakt ber meg ringe fastlege, noe jeg ikke har fått tak i hverken idag eller igår, mandag morgen skal j prøve! Kan godt hende sykdommen (hva nå enn som var galt) henger igjen og ikke vil slippe tak, men har bare ikke opplevd lignende før. . Iallfall ikke med oppførsel osv

Skrevet

Dette var jo akkurat som å lese om eldstedatteren min på 4,5 år! Hun ble syk 19.des og hadde høy feber helt 24. Var hos både legevakt og lege, men var visst bare et virus og ikke så mye å gjøre med. Hun har også vært veldig blek, ingen matlyst, drukket mye, tisset sjelden, og veldig sliten, selv dager etter at feberen roet seg. Først i dag har hun vært litt nærmere sitt vanlige jeg, men fortsatt sliten. Sikkert uansett lurt med en tur til legen.

Anonym poster: 4eef1d839a8e3d7edd85bc0ef67f323b

Takk for svar! "Godt" å se andre har opplevd lignende! Idag feks tisset hu 3 ganger på et døgn.. hmm godt å se det går bedre med datteren din!

Skrevet

Hun ble syk 21 des. Feber og mye hoste. . Det er først for et par dager siden feberen ga seg. Det var den som var verst. ..men nå.. nå kjenner jeg nesten ikke jenta mi igjen! ! Virker ikke glad lenger, mye mer stille, leker ikke særlig! Før var hu overalt hele tiden!

Jeg har spurt hun ordentlig hva som plager henne (hun er veldig "voksen" og flink til å fortelle om sine følelser)

Hun har mistet farge i ansiktet. Blek. . Spiser lite. Drikker bra, men tisser SJELDEN! Hun har også blitt veldig hissig. . Gråter lett og .. ja, veldig ulik seg selv....

Savner den glade jenta mi.....

Gå til legen og få det sjekket ut.

Er nok ikke helt unormalt at infeksjoner kan sitte lenge i kroppen og selv om feberen blir borte mangler barnet fremdeles energi. Har opplevd det med mine barn at det kan ta ganske lang tid før de kommer seg 100 %

Skrevet

Ja altså hun sier selv hun er ganske sliten, men ikke syk hehe..

Håper bare det gir seg, så får vi se! Syns det er litt skummelt å se barnet mitt bli så forandret! Minsten ble syk rett før hun og hadde det like lenge, men han er normal, (bortsett fra at han ikke spiser like mye som før)

På 1juledag satt min energiske glade jente i et hjørne og ville ikke se på gaver eller gjestene. .. det var spesielt. ....

Skrevet

Hun er sikkert sliten etter å ha vært syk! Ofte spiser barna lite og går ned i vekt, og med slanke barn som ikke har noe å tære på, kan det være tøft.

Hun trenger kanskje.litt oppfeiting, bruk resten av jula til å skjemme henne bort med kaloririk.mat hun liker, godt drikke og la henne styre dagen selv. Hvile når hun.ønsker det med en dvd etx.

Har funket for oss hvertfall :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...