Gjest overlord Skrevet 28. desember 2012 #1 Skrevet 28. desember 2012 Vil ikke dra altfor langt med små barn, så det er vel Gran Canaria som er det greieste. Hvor på Gran Canaria ville dere reist? Eller et helt annet sted? Èn eller to uker? Forslag til hotell? (må ha 3-roms leiligheter) og barnebasseng).
Gjest overlord Skrevet 28. desember 2012 #3 Skrevet 28. desember 2012 Tenerife Har vært på Playa las Americas, Los Gigantes og Los Christianos før jeg fikk barn. Syns ikke det var det helt store, men Gran Canaria er vel ikke det spor bedre
smurfis Skrevet 28. desember 2012 #4 Skrevet 28. desember 2012 Hva med fuerteventura da, eller Lanzarote? Og forresten, om dere velger GC så kan jeg gå god for Mogan, nydelig lite sted med fantastiske restauranter og nydelig liten strand. Herlig atmosfære der som du ikke finner på andre steder på øya, om dere leier bil kan dere kjøre opp på fjellet til pueblo de mogan. Ellers er jo las palmas flott!!
Februargullet2013 Skrevet 28. desember 2012 #5 Skrevet 28. desember 2012 Tenerife Har vært på Playa las Americas, Los Gigantes og Los Christianos før jeg fikk barn. Syns ikke det var det helt store, men Gran Canaria er vel ikke det spor bedre Synes Los Christianos var supert . Aldri vert på grand canaria jeg,så det vet jeg ikke
thessi og lillemor Skrevet 28. desember 2012 #6 Skrevet 28. desember 2012 Vi liker oss godt her: http://www.startour.no/feriereiser/spania/lanzarote/playa-blanca/blue-village-flamingo-beach-resort/?season=vinter-12-13 Veldig barnevennlig, rolig, nær stranden, og rent og pent
Gjest overlord Skrevet 28. desember 2012 #7 Skrevet 28. desember 2012 Vi liker oss godt her: http://www.startour....on=vinter-12-13 Veldig barnevennlig, rolig, nær stranden, og rent og pent Så fint ut, men er allergisk mot "Dagene fylles med Blue Village-aktiviteter og om kvelder er det underholdning med skandinaviske artister.
Gjest overlord Skrevet 28. desember 2012 #8 Skrevet 28. desember 2012 Hva med fuerteventura da, eller Lanzarote? Og forresten, om dere velger GC så kan jeg gå god for Mogan, nydelig lite sted med fantastiske restauranter og nydelig liten strand. Herlig atmosfære der som du ikke finner på andre steder på øya, om dere leier bil kan dere kjøre opp på fjellet til pueblo de mogan. Ellers er jo las palmas flott!! Jeg foretrekker litt større steder fordi jeg (ifølge min mann) lider av handlegalskap. Trenger et handlesenter eller tre i min nærhet til enhver tid
smurfis Skrevet 28. desember 2012 #9 Skrevet 28. desember 2012 Hva med fuerteventura da, eller Lanzarote? Og forresten, om dere velger GC så kan jeg gå god for Mogan, nydelig lite sted med fantastiske restauranter og nydelig liten strand. Herlig atmosfære der som du ikke finner på andre steder på øya, om dere leier bil kan dere kjøre opp på fjellet til pueblo de mogan. Ellers er jo las palmas flott!! Jeg foretrekker litt større steder fordi jeg (ifølge min mann) lider av handlegalskap. Trenger et handlesenter eller tre i min nærhet til enhver tid Men da må dere jo dra til Las Palmas da! Veldig enkelt og greit:)
thessi og lillemor Skrevet 28. desember 2012 #10 Skrevet 28. desember 2012 Vi liker oss godt her: http://www.startour....on=vinter-12-13 Veldig barnevennlig, rolig, nær stranden, og rent og pent Så fint ut, men er allergisk mot "Dagene fylles med Blue Village-aktiviteter og om kvelder er det underholdning med skandinaviske artister. Ja hehe, det er jeg også, men har aldri verken sett eller hørt noe slags underholdning eller aktiviteter mens vi har vært der heldigvis Synes sånt er helt pyton selv.
Gjest overlord Skrevet 28. desember 2012 #11 Skrevet 28. desember 2012 Hva med fuerteventura da, eller Lanzarote? Og forresten, om dere velger GC så kan jeg gå god for Mogan, nydelig lite sted med fantastiske restauranter og nydelig liten strand. Herlig atmosfære der som du ikke finner på andre steder på øya, om dere leier bil kan dere kjøre opp på fjellet til pueblo de mogan. Ellers er jo las palmas flott!! Jeg foretrekker litt større steder fordi jeg (ifølge min mann) lider av handlegalskap. Trenger et handlesenter eller tre i min nærhet til enhver tid Men da må dere jo dra til Las Palmas da! Veldig enkelt og greit:) Men det er litt stort igjen... Vil helst ha en viss kontroll på ungene også
Gjest overlord Skrevet 28. desember 2012 #12 Skrevet 28. desember 2012 Vi liker oss godt her: http://www.startour....on=vinter-12-13 Veldig barnevennlig, rolig, nær stranden, og rent og pent Så fint ut, men er allergisk mot "Dagene fylles med Blue Village-aktiviteter og om kvelder er det underholdning med skandinaviske artister. Ja hehe, det er jeg også, men har aldri verken sett eller hørt noe slags underholdning eller aktiviteter mens vi har vært der heldigvis Synes sånt er helt pyton selv. Har dere vært der i julen? Kanskje "de skandinaviske artistene" tar juleferie.
thessi og lillemor Skrevet 28. desember 2012 #13 Skrevet 28. desember 2012 Nei, har vært der i januar de to siste årene. Har vært overraskende lite skandinaver, både i gjeste- og artistform.
smurfis Skrevet 28. desember 2012 #14 Skrevet 28. desember 2012 Hva med fuerteventura da, eller Lanzarote? Og forresten, om dere velger GC så kan jeg gå god for Mogan, nydelig lite sted med fantastiske restauranter og nydelig liten strand. Herlig atmosfære der som du ikke finner på andre steder på øya, om dere leier bil kan dere kjøre opp på fjellet til pueblo de mogan. Ellers er jo las palmas flott!! Jeg foretrekker litt større steder fordi jeg (ifølge min mann) lider av handlegalskap. Trenger et handlesenter eller tre i min nærhet til enhver tid Men da må dere jo dra til Las Palmas da! Veldig enkelt og greit:) Men det er litt stort igjen... Vil helst ha en viss kontroll på ungene også Fy søren du er vanskelig altså
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå