♥Madam Mim♥ Skrevet 28. desember 2012 #1 Skrevet 28. desember 2012 Har sikkert smakt det før altså, men kjenner det ikke igjen av navnet. Lest i mange tråder her inne nå at de bruker waldorfsalat til masse forskjellig :-)
Odine! Skrevet 28. desember 2012 #2 Skrevet 28. desember 2012 Majones, piska krem, epler, blå druer, stangseleri og valnøtter. Veldig godt til kalkun.
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2012 #3 Skrevet 28. desember 2012 En vond salat i en blanding av majones og krem. Valnøter og druer er hovedingrediensene. Pjuk! Men mange som liker det altså Anonym poster: 3ec4a232feeeec5ccfe535026c9c3b6c
Februargullet2013 Skrevet 28. desember 2012 #5 Skrevet 28. desember 2012 sånn man har til kalkunen på nyttårsaften, utrolig godt med epler,druer, kål,waldorf og krem/majones
humlesurr Skrevet 28. desember 2012 #6 Skrevet 28. desember 2012 https://www.google.no/search?q=waldorfsalat&ie=UTF-8&oe=UTF-8&hl=nb&client=safari Hørt om Google?
Modesty Blaise. Skrevet 28. desember 2012 #7 Skrevet 28. desember 2012 sånn man har til kalkunen på nyttårsaften, utrolig godt med epler,druer, kål,waldorf og krem/majones Hva er waldorfen du har i salaten din?
♥Madam Mim♥ Skrevet 28. desember 2012 Forfatter #8 Skrevet 28. desember 2012 Tusen takk damer :-) det har jeg jo selvfølgelig spist før :-) Google? Hva i alle dager er det? Jeg har jo levende leksikon her inne :-D
Lykke Fryd ♥ Skrevet 28. desember 2012 #9 Skrevet 28. desember 2012 sånn man har til kalkunen på nyttårsaften, utrolig godt med epler,druer, kål,waldorf og krem/majones Hva er waldorfen du har i salaten din? Kanskje en flik av Astoria
maimora Skrevet 28. desember 2012 #10 Skrevet 28. desember 2012 Hun tenker sikkert på de nøttene man har i
LillaGorilla♥♥ Skrevet 28. desember 2012 #11 Skrevet 28. desember 2012 Hun tenker sikkert på de nøttene man har i De heter da ikke Waldorf. Navnet kommer ikke av noe man har i, så det er sagt- det kommer av at denne salaten stammer fra hotellet Waldorf Astoria i New York, der det ble laget første gang for over 100 år siden.
LillaGorilla♥♥ Skrevet 28. desember 2012 #12 Skrevet 28. desember 2012 sånn man har til kalkunen på nyttårsaften, utrolig godt med epler,druer, kål,waldorf og krem/majones Hva er waldorfen du har i salaten din? Murpuss fra hotellet?
Modesty Blaise. Skrevet 28. desember 2012 #14 Skrevet 28. desember 2012 Walnøtter....?? Eller så kan det også være hvalnøtter, som jeg har sett at enkelte her inne bruker... Og i den forbindelse lurer jeg på om de er fra blåhval, spermhval eller kanskje hvalross.... Og blir de grillet eller stekt før de puttes i salaten???
Lykke Fryd ♥ Skrevet 28. desember 2012 #15 Skrevet 28. desember 2012 Walnøtter....?? Eller så kan det også være hvalnøtter, som jeg har sett at enkelte her inne bruker... Og i den forbindelse lurer jeg på om de er fra blåhval, spermhval eller kanskje hvalross.... Og blir de grillet eller stekt før de puttes i salaten??? Så lenge det er noe fra Hvaler så funker det som gull
Ooops I did it AGAIN Skrevet 28. desember 2012 #16 Skrevet 28. desember 2012 Hihi.... Synes Waldorf er et must i den salaten. Blir ikke det samme uten ;-) (Fysj, dette var stygt!)
Gjest Antarctica Skrevet 28. desember 2012 #17 Skrevet 28. desember 2012 Walnøtter....?? Eller så kan det også være hvalnøtter, som jeg har sett at enkelte her inne bruker... Og i den forbindelse lurer jeg på om de er fra blåhval, spermhval eller kanskje hvalross.... Og blir de grillet eller stekt før de puttes i salaten??? Så lenge det er noe fra Hvaler så funker det som gull Nøttene på blåhvalen er de største. Bare nevner det!
Lykke Fryd ♥ Skrevet 28. desember 2012 #18 Skrevet 28. desember 2012 Walnøtter....?? Eller så kan det også være hvalnøtter, som jeg har sett at enkelte her inne bruker... Og i den forbindelse lurer jeg på om de er fra blåhval, spermhval eller kanskje hvalross.... Og blir de grillet eller stekt før de puttes i salaten??? Så lenge det er noe fra Hvaler så funker det som gull Nøttene på blåhvalen er de største. Bare nevner det! Var det en julenøtt? Eg tog an itsje....
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2012 #19 Skrevet 28. desember 2012 Har sikkert smakt det før altså, men kjenner det ikke igjen av navnet. Lest i mange tråder her inne nå at de bruker waldorfsalat til masse forskjellig :-) Om du er redd for å stille dumme spørsmål og dermed fremstå som litt dum er det bare å søke på Google .... Får kjappere svar også uten frekke kommentarer til Anonym poster: 9a2bba93a617eabb41671fa3f45464eb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå