Gjest cunning stunts Skrevet 28. desember 2012 #1 Skrevet 28. desember 2012 http://www.impecta.se/ Romjulsglede som blir til vår og sommerglede - me like!
Gjest Kira bjeffer Skrevet 28. desember 2012 #2 Skrevet 28. desember 2012 Jeg gleder meg til den dagen jeg har overskudd og energi til å styre med annet enn det mest nødvendige i hagen. Eller den dagen hundene ikke spinner opp blomstene på jakt etter hverandre og småtassene plukker dem før de rekker å springe ut! En av våre naboer har en fantastisk hage, og kjenner at jeg også vil ha det sånn som dem. Som mannen der en dag sa: "Kona setter rumpa i været så fort snøen går, og jeg ser hun ikke igjen før høsten kommer"
Gjest cunning stunts Skrevet 29. desember 2012 #3 Skrevet 29. desember 2012 Det er mye du kan gjøre som ikke bikkjene får tatt knekken på, hvis du setter ting i store krukker er det straks mer skjermet. Min erfaring er at så å si alt kan dyrkes i krukker, og det gir også mindre (ingen) luking og stor fleksibilitet. *krabber tilbake til bestillingen min på Impecta, som er i ferd med å bli mye lenger enn min ni kvadrat balkonghage skulle tilsi*
Gjest cunning stunts Skrevet 29. desember 2012 #4 Skrevet 29. desember 2012 Ah, bestilling av sommerlykke fullført: 6743 AZURRIDDARSPORRE 'Sky Lights' 8595 BALLONGBLOMMA 8220 BLÅKLINT 'Blue Boy' 6235 HUNDTANDSLILJA 8083 GLANSMALVA 'Opal Cup' 8310 ROSENSKÄRA 'Early Summer' 8783 SAMMETSTAGETES 'Red Marietta' 8775 SAMMETSTAGETES 'Honeycomb' 8413 SOLROS 'Ring of Fire' 8469 LUKTÄRT 'Ocean Foam' Hvorfor har jeg ikke tre mål hage?
Gjest Kira bjeffer Skrevet 29. desember 2012 #5 Skrevet 29. desember 2012 Jeg har en fantastisk idè!!!! Vi har nesten to mål med hage, og kunne trengt et blomster-orakel. Hva med en deltidsstilling her? Kan tilby frisk luft, hyggelige mennesker og full vinkjeller
Gjest cunning stunts Skrevet 29. desember 2012 #6 Skrevet 29. desember 2012 Jeg har en fantastisk idè!!!! Vi har nesten to mål med hage, og kunne trengt et blomster-orakel. Hva med en deltidsstilling her? Kan tilby frisk luft, hyggelige mennesker og full vinkjeller Jeg tar'n! Har alltid ønsket meg orakelstatus
Gjest Kira bjeffer Skrevet 29. desember 2012 #7 Skrevet 29. desember 2012 Jeg har en fantastisk idè!!!! Vi har nesten to mål med hage, og kunne trengt et blomster-orakel. Hva med en deltidsstilling her? Kan tilby frisk luft, hyggelige mennesker og full vinkjeller Jeg tar'n! Har alltid ønsket meg orakelstatus Hurra, jeg gleder meg
Studine mevik Skrevet 29. desember 2012 #8 Skrevet 29. desember 2012 Ah, bestilling av sommerlykke fullført: 6743 AZURRIDDARSPORRE 'Sky Lights' 8595 BALLONGBLOMMA 8220 BLÅKLINT 'Blue Boy' 6235 HUNDTANDSLILJA 8083 GLANSMALVA 'Opal Cup' 8310 ROSENSKÄRA 'Early Summer' 8783 SAMMETSTAGETES 'Red Marietta' 8775 SAMMETSTAGETES 'Honeycomb' 8413 SOLROS 'Ring of Fire' 8469 LUKTÄRT 'Ocean Foam' Hvorfor har jeg ikke tre mål hage? Du må gjerne komme hit og stelle hagen vår. Den trenger mye omsorg og noen grønne fingre
Gjest Kira bjeffer Skrevet 29. desember 2012 #9 Skrevet 29. desember 2012 Ah, bestilling av sommerlykke fullført: 6743 AZURRIDDARSPORRE 'Sky Lights' 8595 BALLONGBLOMMA 8220 BLÅKLINT 'Blue Boy' 6235 HUNDTANDSLILJA 8083 GLANSMALVA 'Opal Cup' 8310 ROSENSKÄRA 'Early Summer' 8783 SAMMETSTAGETES 'Red Marietta' 8775 SAMMETSTAGETES 'Honeycomb' 8413 SOLROS 'Ring of Fire' 8469 LUKTÄRT 'Ocean Foam' Hvorfor har jeg ikke tre mål hage? Du må gjerne komme hit og stelle hagen vår. Den trenger mye omsorg og noen grønne fingre Still deg i kø!!! Jeg var først!!
Studine mevik Skrevet 29. desember 2012 #10 Skrevet 29. desember 2012 Ah, bestilling av sommerlykke fullført: 6743 AZURRIDDARSPORRE 'Sky Lights' 8595 BALLONGBLOMMA 8220 BLÅKLINT 'Blue Boy' 6235 HUNDTANDSLILJA 8083 GLANSMALVA 'Opal Cup' 8310 ROSENSKÄRA 'Early Summer' 8783 SAMMETSTAGETES 'Red Marietta' 8775 SAMMETSTAGETES 'Honeycomb' 8413 SOLROS 'Ring of Fire' 8469 LUKTÄRT 'Ocean Foam' Hvorfor har jeg ikke tre mål hage? Du må gjerne komme hit og stelle hagen vår. Den trenger mye omsorg og noen grønne fingre Still deg i kø!!! Jeg var først!! Orakelet klarer vel to hager?
Gjest cunning stunts Skrevet 29. desember 2012 #11 Skrevet 29. desember 2012 Ah, bestilling av sommerlykke fullført: 6743 AZURRIDDARSPORRE 'Sky Lights' 8595 BALLONGBLOMMA 8220 BLÅKLINT 'Blue Boy' 6235 HUNDTANDSLILJA 8083 GLANSMALVA 'Opal Cup' 8310 ROSENSKÄRA 'Early Summer' 8783 SAMMETSTAGETES 'Red Marietta' 8775 SAMMETSTAGETES 'Honeycomb' 8413 SOLROS 'Ring of Fire' 8469 LUKTÄRT 'Ocean Foam' Hvorfor har jeg ikke tre mål hage? Du må gjerne komme hit og stelle hagen vår. Den trenger mye omsorg og noen grønne fingre Still deg i kø!!! Jeg var først!! Orakelet klarer vel to hager? JAAAAA! Jeg har så hageunderskudd at du aner ikke (eller, har egentlig veldig mye hage, om du ser på frøansamlingen ovenfor så er det en balkonghage som ingen annens - bortsett fra muligens Pateticas - pluss at jeg hager litt hos slekta osv) men jeg tar gjerne en til, hva vil du ha i hagen da?
Studine mevik Skrevet 30. desember 2012 #12 Skrevet 30. desember 2012 JAAAAA! Jeg har så hageunderskudd at du aner ikke (eller, har egentlig veldig mye hage, om du ser på frøansamlingen ovenfor så er det en balkonghage som ingen annens - bortsett fra muligens Pateticas - pluss at jeg hager litt hos slekta osv) men jeg tar gjerne en til, hva vil du ha i hagen da? Du får igrunn ganske frie tøyler i min hage. Bare hagen blir pen og morelltreet blir stående så er jeg fornøyd. Den verste jobben i hagen tok jeg i fjor da jeg tok livet av mange kvadratmeter med buskejævelen som vi fant i hele hagen og som fortsatt ikke er helt død, for det blir den aldri(da må man nemlig fjerne alt av røtter overalt og siden de går langt over i alle naboene sine hager, så tror jeg ikke det blir så populært om vi river opp hagene deres) Jeg ønsker meg en hekk og planter som jager bort katter;)
Gjest sug lut Skrevet 8. januar 2013 #13 Skrevet 8. januar 2013 *mumle mumle tihihihihi mumle mumle liten dans i stolen* (jeg har fått frøpakker, hurra!)
Gjest Kira bjeffer Skrevet 8. januar 2013 #14 Skrevet 8. januar 2013 Da regner jeg med at du står og tripper ved døren her så fort snøen har smeltet? Kanskje litt sent med frø da, men tenk så mye annet moro du kan gjøre
Gjest sug lut Skrevet 8. januar 2013 #15 Skrevet 8. januar 2013 Da regner jeg med at du står og tripper ved døren her så fort snøen har smeltet? Kanskje litt sent med frø da, men tenk så mye annet moro du kan gjøre Selvsagt, jeg sår inne i stua her når tiden er inne, og kommer susende med små spirer til deg når det blir sommervarmt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå