Anonym bruker Skrevet 28. desember 2012 #1 Skrevet 28. desember 2012 Vi skulle ha en rolig nyttårsaften hjemme hos oss, jeg er høygravid (3 uker til termin) & vi har 2 små barn. Så har min mann invitert et ekstra vennepar, som igjen kommer med 2 enslige & da ender vi opp med det jeg vil kalle et lag... 10 voksne & 5 barn. De som i utgangspunktet skulle komme har små barn & en av dem er gravide. De som er invitert i tillegg er uten barn & partymennesker. Jeg merker jeg har så lyst å avlyse hele greia!! Orker ikke! Men allerede når jeg begynner å leke med tanken med å "call in sick", så får jeg dårlig samvittighet. Føles skikkelig kjipt ovenfor vennene mine... Noen som har noen tips? Anonym poster: ceeae468306c560de7234e7ac8c1f3fd
smurfis Skrevet 28. desember 2012 #2 Skrevet 28. desember 2012 Hmm, bite tenna sammen og tenke at dette går fint? Det vil jo uansett begrense seg sånn i forhold til fyll og fest regner jeg med når det er så mange barn som skal være med. Dere har jo invitert, så om dere ikke har en veldig god grunn så syntes jeg det er dårlig gjort å avlyse. Du kan jo si at du er sliten og be om at vennene kan hjelpe sånn i forhold til matlaging osv? De syntes jo helt sikkert at det bare er hyggelig å hjelpe til, og om du legger deg før de andre så vil de jo helt sikkert ha forståelse for det. Men i og med at dere har med barn så vil vel festen uansett være av det helt rolige slaget eller?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå