Gå til innhold

Nyttårs middagen..

Anbefalte innlegg

Gjest <3Barn&Engler<3
Skrevet

Ville dere ordnet med en ikke alt for stor kalkun til nyttårsaften, om dere var 2 voksene og 2 barn under 2 år?

Jeg har så lyst på kalkun, ikke kalkunlår eller filet, men kalkun.. Men tenker det kanskje blir mye for bare oss, enda vi kanfryse en del?

Finnes jo halve klakuner også, noen som kan "gå god" for de?

Aldri laget kalkun før, så her er jeg helt grønn, men savner kalkun på nyttårs eftan, slik vi hadde hjemme hos mor :-o

Videoannonse
Annonse
Gjest Heartbroken
Skrevet

Da hadde jeg gått for en liten fugl og heller fryst ned restene. Det kan jo være godt å bruke både til middag eller i salat senere.

Er helt enig i at det er litt mer shwung over en hel kalkun kontra et brys e.l :)

Halve kalkuner har jeg ingen erfaring med.

Gjest <3Barn&Engler<3
Skrevet

Ja, jeg synes ikke bryst eller noe gir samme "følelsen", og om vi går for det, så må jeg uansett steke to, for jeg vet aldri hvor mye samboeren spiser eller ikke.. Men er litt "nervøs" av å skulle lage det også, for jeg har aldri gjort det før heller.. hehehe :-p

Gjest Heartbroken
Skrevet

Det er kjempelett å lage :) Det følger med en bruksanvisning for dummies så det er nærmest umulig å gjøre feil. Tilogmed jeg får til å lage den perfekte kalkun :)

Det følger tilogmed med termometer som popper ut når den er ferdig!

Gå for hele fuglen du, det fikser du lett som bare det!

Gjest <3Barn&Engler<3
Skrevet

Da blir det det ja! :-D Handle inn i morgen jeg ja... Så skal vi kose oss med god mat enda det bare skulle bli oss 4 :-D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...