Gå til innhold

Var invitert til svigermor på middag, men ble heldigvis hjemme!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har 2 barn fra før, samboer har 3. Mine barn er hos sin far i romjula, mens samboerens er her.

Vi var invitert på middag. Men idag så fant jeg ut at, jeg vill heller nyte stillheta di timene samboer og barna hans er borte, de lager mye bråk, mye krangling så jeg tenkte å benytte meg av anledningen å slappe av i stillhet å ro mens de var borte. Samboer ble litt sur, men skjønte til slutt at jeg ikke ønsket å dra til svigermor å sitte rett opp å ned å smile i flere timer, med barn som bråker, verkende bekken osv. Jeg er høygravid.

Var på butikken å kjøpte meg ei grandiosa, cola å sjokolade som jeg nå skal kose meg med :D

Var dette frekt av meg...?

Anonym poster: 318ff81bf80f4b62752a254e20d6f87b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, det høres ikke ut som om du gjør dettenfor ofte.

Du er høygravid og trenger hvile. Nyyyyyt. :D

Gjest <3Barn&Engler<3
Skrevet

Nei, det synes jeg ikke.Nyt stillheten :)

Skrevet

Deilig!! Kos deg :D det er ikke frekt å ta vare på seg selv å iblandt, det er nødvendig..

Skrevet

Så bra :) Jeg synes egentlig det er best å ikke ha noen barn her når mine er borte, men hans skal være til over nyttår, å føler meg litt frekk når jeg sier at jeg gleder meg allerede til de drar.

Grunnen til at jeg føler det slik, er at jeg har et behov for ro, sove lenge og slappe av nå som fødsel nermer seg. Det er ikke fordi jeg personlig har noe i mot barna hans altså..

Nå skal jeg nyte stillheta :D

Anonym poster: 318ff81bf80f4b62752a254e20d6f87b

Gjest Hercule Poirot
Skrevet

Det hørtes utrolig deilig ut!

Skrevet

Kanskje litt frekt å ikke komme til en middagsinvitasjon, men du kan jo bruke en god unskyldning når du er høygravid.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...