Gå til innhold

Drømmejul!

Gjest cunning stunts

Anbefalte innlegg

Gjest cunning stunts
Skrevet

Nydelige julaften med alle jeg er glad i, alle på beste humør, alle pynta og fine og glade, megamat og digre lattersalver, og så bare dager med fint besøk, FANTASTISKE skiturer fra døra - marka er så vakker i tung snø og lav vintersol at man nesten ikke tror det er mulig, kakao og klementiner i et løypekryss, iskalde neser og hjem til sofa, nøtter, pledd og film, akkurat nå prøvekjører jeg fine fine høyttalere til pc'n som jeg fikk av fine ungen til jul, og venter på å legge min skiturkalde kropp i badekaret. Mer jul til folket, masse jul og enda mer!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er så misunnelig at det er ufint å snakke om det. Samtidig som jeg unner dere det av hele meg.

Gjest cunning stunts
Skrevet

Er så misunnelig at det er ufint å snakke om det. Samtidig som jeg unner dere det av hele meg.

Vet det - det er egentlig ufint å poste drømmejula når du har så antidrømmejula... Noen framgang eller fortsatt en scene fra Kittelsens Pesta-serie?
Skrevet

Jeg har hatt samme jul som deg skjønner jeg, Intimnissemor. Kjenner på noe som nesten ligner skam når jeg tenker på alle de som har hatt syk jul og som har spydd og hatt feber og hatt det kjipt. Men ikke nok til å ødelegge gleden over egen jul heldigvis.

Skrevet (endret)

Nydelig jul for oss, dog vært gjennom opptil flere spyjuler før, så stor symp.. Nå har vi plutselig 10 varmegrader og sterk storm, naboen er strømløs, huset rister, vi drikker kaffe og lar ungene lade ds etc mens vi fremdeles mesker oss med lys i lampene. Etterpå skal jeg ut med kamera om jeg kan holde meg på bena..

Endret av mandel i grøten
Gjest cunning stunts
Skrevet

Etterpå skal jeg ut med kamera om jeg kan holde meg på bena..

Nå ble jeg litt bekymret over bildet i hodet av trane tatt av vinden og kast i kast bortetter... vær forsiktig da!
Skrevet

Nå kjente jeg at jeg døde litt....

Skrevet

Skal i grunnen ikke klage, selv om det var tre med spysjuke og en med brukket fot rundt bordet på julaften. For alt i alt hadde vi det utrolig koselig, og barna var elleville og glade, og da kan jo ikke vi voksne være i dårlig humør :)

Så selv om det ikke gikk så hardt på julematen, og alkoholen var så godt som urørt, så hadde vi det mektig kos sammen likevel. Og det er det viktigste :)

Skrevet

Vet det - det er egentlig ufint å poste drømmejula når du har så antidrømmejula... Noen framgang eller fortsatt en scene fra Kittelsens Pesta-serie?

Vi er nå nesten uten feber, men relativt langt unna å være friske. Så jeg rekker vel skolestarten sikkert.. og jeg har sett mange episoder med dexter, der hadde jeg gått glipp av noe bra. Netflix er gull når man er slapp.

Skrevet

Etterpå skal jeg ut med kamera om jeg kan holde meg på bena..

Nå ble jeg litt bekymret over bildet i hodet av trane tatt av vinden og kast i kast bortetter... vær forsiktig da!

He he det gjelder å huke seg ned når man ser vindråsene komme!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...