Gå til innhold

Står alle familier på slalom?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi gjør ikke det, her er det langrenn vi har fokusert på og trener på. Går turer på ski og trives med det. Skøyter har ikke eldste på 5 prøvd ennå, men det bør vi vel begynne med.

Leser bare statuser på Facebook om alle familier som er i slalombakken, skøytebanen etc. Føler vi henger litt etter, men er det noe vi må stresse med?

Føler på en måte det er viktig å lære langrenn og skiteknikk, eldste trives med det også. Han vet vel ikke helt hva slalom er heller, da

Hva gjør dere?

Anonym poster: a7a1be0be256658866d54c8fb729d62e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Her gjør vi alt, langrenn, slalom og skøyter.

Nå bor vi i østfold, så det er jo ikke så ofte vi får gjort noe av det, men så fort anledningen kommer så griper vi den.

Barna her elsker å stå på slalom, om mestrer det kjempe godt.

Anonym poster: c175e29c458e43ed4dc16436fc6333f7

Skrevet

Er vel like vanlig å gjøre det, som å ikke gjøre det :P Sjeldent snø her, så får ikke gjort så mye som involverer ski i det heletatt desverre.

Anonym poster: 7b6b72e3e0eb081a076daa6358e694b5

Skrevet

Ja. Absolutt alle familier står på slalom.

Anonym poster: 77033480e38486c8d92939d0d7ad3312

Skrevet

Nei. Jeg har skade på balansenerven og kan ikke stå på slalom. Kan heller ikke gå på ski siden jeg detter hele tiden i svingene, hater ski, så ungene driver med andre idretter.

Anonym poster: 74f5ce53060c956116df01653d545e0d

Skrevet

Ikke slalom, jeg hadde isåfall utgjort en betydelig fare for alle andre i løypa. Mulig det er dumt, men dykking, fallskjermhopping, slalom og andre ting som skjer med stor fart, må barna lære av noen andre enn meg...

Skrevet

Står ikke på slalom, ski eller snowboard i vår familie. Sist jeg sto på ski må ha vært på barneskolen. Men å renne på akebrett ned fløyen gjør vi hvert år, så lenge det er snø:)

Skrevet

Når kan barn begynne å lære å stå på slalåm eller snowboard? Jeg kan IKKE stå på slalåm, faller hele tiden. Så her står vi bare på snowboard. Har lyst til at barnet mitt skal lære seg. Jeg kjenner flere familier som ikke går på noe, de driver heller med andre ting. Dere trenger ikke å stresse med det.

Anonym poster: d9c4288cd8ef6130d36eedae6b63b8ef

Skrevet

Jeg står ikke for noen form for ski. Partner kan stå både på nedover- og bortoverski.

Anonym poster: 393609e891cb215719780580f587c57e

Gjest <3Barn&Engler<3
Skrevet

Ikke vi.. Samboeren står slalom og går langrenn, men jeg rører ikke ski i det heletatt.. Vurderer å prøve meg neste vinter, da skal sønnen få ski.. Men er bare i vurderingsfasen enda, for jeg er ikke så glad i ski, etter flere skole år hvor man ble prakket på det hele vinteren..

Skrevet

her er det ski etter bikjene som gjelder, eller vanlige turer med ski i løypene. ( lettere å gå på ski enn til fots mange steder)

Men overhode ikke noe typisk skifamilie på noen av sidene, så derfor blir det bare for morro, å litt variasjon i treningen til hundene :)

Skrevet

Ikke ennå heldigvis! Men mannen mener vi selvsagt bør komme i gang snart for barnas skyld, men inntil videre har jeg vært heldig å slippe unna pga. mindre barn som ikke kan stå på ski. Så slalom skal nok mannen få ta med barna alene. Jeg liker ikke bortoverski en gang, ikke slakkbakkelangrenn og enda mindre slalom.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...