Anonym bruker Skrevet 28. desember 2012 #1 Skrevet 28. desember 2012 I går hadde sønnen vår med seg kjæreste hjem for første gang Han har hatt noen korte forhold før, men da har vi bare truffet på jenta i gangen på vei ned på rommet o.l., men i går sendte han melding om at de kom på besøk. Det var en kjempehyggelig jente, litt beskjeden og med et nydelig vesen. Samtalen gikk til tider litt trått, men jeg tror de både var lettet og fornøyde da de dro etter en times tid. Det fikk tankene til å gå tilbake til mitt første møte med svigermor som var alt annet enn hyggelig Jeg var 16 år og stormforelsket da jeg var med min utkårede hjem til kjellerstuen hans. Vi skulle bare innom en liten tur før vi dro videre og jeg hadde med meg en liten sekk med en jakke o.l. Det var sommer og vi skulle tilbringe kvelden/natten ved et vann sammen med andre og trengte derfor varme klær. Mens vi satt i sengen (veldig uskyldig, holdt sikkert bare hender eller noe sånt), føyk døren opp og inn stormet svigermor. Hun snakker alltid svært høyt og nærmest ropte til meg hvem jeg var og hvor gammel jeg var. Jeg svarte, men fikk knapt snakke ferdig før hun pekte på sekken min og spurte hva det var. "Det er ikke snakk om at du får overnatte her" ropte hun og såg helt vill ut. Jeg ble faktisk både redd og fornærmet, det var ikke i mine tanker å overnatte, vi hadde ikke nærmet oss å ha sex engang. Hun fortsatte å skjelle og rope helt til kjæresten min LØFTET henne opp, BAR henne ut av rommet og låste døren. Det er vel unødvendig å si at det tok lang tid før jeg var på besøk ser igjen. Nå har hun vært min svigermor i over 20 år og er fremdeles like hensynsfull som en bulldoser. Andre som har gode svigershistorier? Anonym poster: 98cb16ca1d5f534110255fc1977a5432
Gjest Sommerfuggel i vinterland Skrevet 28. desember 2012 #2 Skrevet 28. desember 2012 "Hun fortsatte å skjelle og rope helt til kjæresten min LØFTET henne opp, BAR henne ut av rommet og låste døren." hahaha!! Jeg syns jeg ser det for meg! Priceless!!
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2012 #3 Skrevet 28. desember 2012 Så herlig Mitt første møte med svigermor startet med at hun spurte når vi skulle gifte oss, etterfulgt av at hun tok min datter ut av timeout. (Etter utallige beskjeder om at vi ikke sitter med beina på bordet når vi spiser middag) Og der la hun grunnlaget for at min datter HATER meg når svigermor er i nærheten.... Anonym poster: 54de9a1014f1164464a420b6edd6f278
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2012 #4 Skrevet 28. desember 2012 Etter å ha fortalt om min nåværende manns alle venninner og ekser, og hvor mye de betydde for ham og henne, inviterte hun meg med på tur til Syden... Jeg var stum av sjokk da vi reiste der fra... Anonym poster: 377d37103186f6926da9309a433e8832
Snuppelupp1988 Skrevet 28. desember 2012 #5 Skrevet 28. desember 2012 Da jeg var 14 ble jeg sammen med en på 16. Første møte svigerforeldre endte sånn passe, men etter hvert så begynte fyren å utragerte pga noen familie problemer. Så fikk jeg all skylda for hans alkohol drikking, motorsykkel kjøring, rus og banning faktisk. Får drapsblikk den dag idag fra tidligere "svigers" for jeg ødela jo sønnen deres... Er jo bare 11 år siden ca.... Hehe... Blir jeg sånn, så legger jeg meg i kjelleren
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2012 #6 Skrevet 28. desember 2012 Han har hatt noen korte forhold før, men da har vi bare truffet på jenta i gangen på vei ned på rommet o.l., men i går sendte han melding om at de kom på besøk. Anonym poster: 98cb16ca1d5f534110255fc1977a5432 Æsj. Så flott sønn du har... Anonym poster: 861bbc64e04f197d4e906a00aa8bb187
Gjest Antarctica Skrevet 28. desember 2012 #7 Skrevet 28. desember 2012 Han har hatt noen korte forhold før, men da har vi bare truffet på jenta i gangen på vei ned på rommet o.l., men i går sendte han melding om at de kom på besøk. Anonym poster: 98cb16ca1d5f534110255fc1977a5432 Æsj. Så flott sønn du har... Anonym poster: 861bbc64e04f197d4e906a00aa8bb187 Hva var nå DET for en kommentar, Annie??? Mitt første møte med svigermor var hyggelig og muntert, svigerfar var der også, og vi forlot hverandre som perlevenner med ganske mye akevitt under vesten. Svigerfar tok bilde av meg, min samboer og min samboers søster, og kaller det for bildet av "barna hans". De har aldri vært annet enn snille mot meg og ungene mine.
3 er nok! Skrevet 28. desember 2012 #8 Skrevet 28. desember 2012 Dette er min ex-svigermor, det ustabile hespetreet... Var ganske ung, 14 år, han var 18. var med kjæresten hjem, og svigermor hadde bestemt seg for å overnatte i leiligheten hans, av en eller annen grunn. Soverommet hun lå på var i en annen ende enn stua som vi satt på så vi visste ikke at hun var der. Sent på kvelden måtte jeg på do, og da jeg var ferdig lokker jeg opp døra for å gå ut, og der sto svigermor i bare trusa! Vi skriker som stukne griser begge to, men ingen av oss klarer å bevege oss. Kjæresten min løper ut i gangen der vi var, blir sjokkert over å se sin halvnakne mor der, kaster ett teppe over henne, geleidet henne inn på soverommet igjen, snur seg og roper til meg "dette er min mor" og spør henne samtidig om hvorfor hun er der. Hun spør hvorfor han har med jenter hjem, det får han jo ikke lov til! Han svarer det er hans leilighet og at hun kan sove i sin egen leilighet (som han også betalte for) dersom hun ikke likte det. Jeg dro hjem, jeg... Vi var sammen i syv år, men den dama klarte aldri å klippe navlestrengen. Jeg burde luktet lunta denne dagen...
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2012 #9 Skrevet 28. desember 2012 Herlig tråd Mine første "svigerforeldre" var meeget konservativt kristne, og ALLE kompisene til kjæresten min lo og sa "stakkars" deg da jeg skulle møte svigermor spesielt. Var 17 år og driiitnervøs... Det hele gikk jo greit det egentlig, var verre da jeg skulle feire nyttårsaften med de... Var 5-6 stk samlet rundt bordet, og svigermor mente vi måtte synge en salme. Bare hun som sang da, og ene broren til kjæresten prøvde seg litt, men fikk det ikke til helt. Utrolig pinlig!! Dagens svigerforeldre er hakket mer liberale Anonym poster: 5a5ada340849648d66b27da698680c7a
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2012 #10 Skrevet 28. desember 2012 Han har hatt noen korte forhold før, men da har vi bare truffet på jenta i gangen på vei ned på rommet o.l., men i går sendte han melding om at de kom på besøk. Anonym poster: 98cb16ca1d5f534110255fc1977a5432 Æsj. Så flott sønn du har... Anonym poster: 861bbc64e04f197d4e906a00aa8bb187 Ja, han er kjempeflott! Det er snakk om ungdommer i alderen 15-18 år så jeg finner det svært naturlig at de oppholder seg på rommet hans, ser film og sikkert kliner litt og det som 'verre' er Poenget mitt var at det var første gang han gjorde et besøk 'offisielt' ved å gi beskjed om at de kom og satt seg sammen med oss i stuen. Sånn, nå skjønner du sikkert litt mer. Og ingen grunn til å skjemmes, det er ikke alle som har like lett for det. Hi Anonym poster: 98cb16ca1d5f534110255fc1977a5432
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå