Gå til innhold

Min fantastiske svigermor.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er så mange som har forferdelige svigermødre, derfor vil jeg gjerne skryte litt av min.

Da jeg gikk gravid og var sengeliggende med BL kom hun og flyttet inn for å hjelpe meg hver gang mannen måtte ut og reise i jobben, vasket huset, handlet og lagde mat.

Blander seg aldri i barneoppdragelsen, gir ikke ungene snop ute og spørre først.

Hun hadde aldri vært på sydenferie, så vi reiste sammen med ungene en uke i vår mens mannen min var borte på jobb. Hun spanderte.

Kommer i løpet av 10 min hvis jeg trenger hjelp til ungene når mannen er bortreist, men kommer ikke uanmeldt hele tiden.

Behandler barnet jeg hadde fra før akkurat likt som de andre barnebarna.

Vet jeg er utrolig heldig :)

Anonym poster: 260fc55e5850cb35427e63b7a85d19b2

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har også en fantastisk svigermor. Hun er ikke min manns mor (hun er død), men min svigersfars kone. Allikevel er hun en dedikert bestemor til "barnebarna" sine, tenker aldri over at hun ikke er deres biologiske bestemor.

Svigers bor en 3 timers kjøretur unna, så vi ser dem ikke så altfor ofte, men det er en fryd å være på besøk hos dem. Skravla går lett, hun kan komme med meninger og råd, men stort sett kun om vi ber om det. Hun er flink å holde kontakt og ringer både meg og mannen min for å skravle og høre hvordan det går innimellom.

Hun elsker å hjelpe til, og ber jeg om noe så takker hun faktiask for at jeg har spurt henne om hjelp ;)

De er glade for at vi kommer på besøk og oppfordrewr til det, men de har god forståelse for at en travel hverdag ikke tillater det. Svigerfars tre barn bor på tre ulike steder, allikevel finner de tid til besøke alle innimellom.

På søndag reiser vi for å feire nyttår med svigers og jeg bare gleder meg. Det eneste jeg syns er synd er at vi ikke kan bli lenger enn til tirsdag ;)

Anonym poster: 07608a4019a59fc1124a40e690acde72

Skrevet

Har en flott svigermor som jeg setter veldig pris på :) Hun er gavmild og raus og jeg har aldri fått en sur mine i de 10 årene vi har kjent hverandre. Hun hjelper alltid til og elsker barnebarnet sitt så høyt, at man fort blir rørt når de er sammen.

Vi bor 2 min unna hverandre og hun kommer aldri uanmeldt, selv om jeg sier at det ikke gjør noe ;) Hun kommer gjerne med råd, men tråkker aldri over grensen. Hun er tryggheten selv og er det mest positive mennesket jeg vet om. Burde egentlig si det til henne og ikke bare skrive det her på dib ;)

Skrevet

Du er heldig!

Høres helt fantastisk ut :)

Jeg har også verdens beste svigerfamilie (er det et ord?), svigermor inkludert.

Anonym poster: 40c9aac9a7adbe1e8f98cde718ab901f

Skrevet

Eg har også kjekke svigerforeldre :)

Skrevet

Jeg har også helt supre svigerforeldre. Svigermor strikker masse til barnebarna, og hun treffer blink hver gang. Nydelige farger og mønstre. De gir bare masse kjærlighet og blander seg ikke borti oppdragelse eller andre ting. De er helt fantastiske.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...