Gå til innhold

Blåser ut jeg også...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er dritlei livet uten sex! Samboer eier ikke sexlyst, selv om resten av samlivet er veldig bra. Og jeg går på veggen! Nå er det 2 måneder siden sist, og 3 måneder før det igjen. Og det står ikke på meg for å si det slik. Argh! Flere som er i samme situasjon?

Anonym poster: b5f5eac613215936c627531276860ee1

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi var, i flere år. Så forlangte jeg at mannen skulle dra til legen for å sjekke om han manglet noe. Min hadde lavt testosteron, og har startet på gel-behandling. Det har gjort en kjempeforskjell! Nå har vi sex et par ganger i uka og jeg er så glad!

Anonym poster: fb35a22e6b9b3b0ed44b4eedb15d2e43

Skrevet

Vi var, i flere år. Så forlangte jeg at mannen skulle dra til legen for å sjekke om han manglet noe. Min hadde lavt testosteron, og har startet på gel-behandling. Det har gjort en kjempeforskjell! Nå har vi sex et par ganger i uka og jeg er så glad!

Anonym poster: fb35a22e6b9b3b0ed44b4eedb15d2e43

Min kommer ikke til å dra til lege for å sjekke noe sånt, han mener vi ikke har et problem og han er bare trøtt og sliten (trøtt og sliten i over 2 år???). Jeg mener at uansett hvor trøtt man er, så er det naturlig å få ereksjon når kvinnen du elsker og begjærer ligge inntil deg kliss naken og flørter.

HI

Anonym poster: b5f5eac613215936c627531276860ee1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...