Anonym bruker Skrevet 28. desember 2012 #1 Skrevet 28. desember 2012 Må bare få ut litt frustrasjon.. Jeg er 19 uker i dag med nr.3 og jobber som ansvarlig for delelager hos en mindre privat bedrift.... Mannen min er selvstendig næringsdrivende og driver som gardbruker.. Det som er kluet her er at han i lengre tid har visst at jeg må jobbe en dag i julen, vi har stengt i helgene så det ble da i dag siden jeg måtte ha fri i går.. han forsov seg i dag tidlig og rakk dermed ikke å gjøre unna noe brøyting i tillegg til fjøsstellet før jeg måtte på jobb, og var dermed dritsur og slang ut av seg at det var helt urimelig at jeg skulle på jobb nå i julen når ungene har fri og at jeg heller kunne holdt meg hjemme slik som andre mødre gjør å tatt meg av ungene slik at han fikk gjort d han skulle.. jentene er 5 og 6 år gamle og veldig flinke til og styre seg selv, og står ofte opp før oss og ser tv å leker seg litt, så jeg foreslo at han kunne sette på barnetv og dra og ta brøytingen mens de forsatt sov, er jo rett bortenfor huset og tar vel en knapp halv time å gjøre unna siden det nesten ikke har kommet snø i natt, oxo gå inn igjen å vekke de og spise litt mat og ta de med seg, men da ville han bare gi seg med hele greiene fordi jeg ikke tok ansvar og viser nok interesse for det han driver med, syns jeg viser mye interesse, jeg spør hver dag når jeg kommer hjem hva han har gjort på, hvordan det går med dyrene om det er noen som er syke, hvor mye vi leverte av melk den og den dagen, ordner med ting til fjøs og traktor osv.. også var det at alt ble så tungvint når han måtte ha med seg jentene i fjøset, for eldste jenta er ikke helt trygg på de store dyra og dermed litt forsiktig av seg... Ja jeg er hormontroll og mulig jeg overreagerer, men jeg har da for i pokker ett visst ansvar ovenfor min arbeidsplass jeg også...og ikke minst en jobb og passe på så jeg ikke mister den.... jeg tar ofte med jeg begge eller bare den ene med meg på jobb noen timer viss det er nødvendig.. er ve