Gå til innhold

Søskenvogn eller ikke?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi venter nr 2 i august, og snakker litt frem og tilbake om søskenvogn er nødvendig? Mini er 25 mnd når lille i magen kommer, og går foreløbig ikke i bhg. Vet heller ikke om han skal i bhg fra høsten av..

Hva er deres erfaringer med/uten søskenvogn?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er veldig glad vi kjøpte søsken vogn. det er 22mnd mellom mine. Min mann var veldig imot at vi skulle skaffe oss en. Men han har i ettertid vært glad for at jeg overtalte han. Nå var min størse veldig glad i å sitte i vogn.

Skrevet

Kommer an på om syørste vil sitte i vogn....

12 mnd mellom mine, og eg var helt avhengig av å kunne knyte dem begge fast et sted :)

Men det varte ikke lenge - innen største var ca 2,5 år var det helt uaktuelt å sitte i vign lenger.... Ville bare løpe, løpe,løpe.....

Skrevet

Gutten er veldig glad i vogna si enda i hvertfall og sitter der gjerne! :) mannen er nokså i mot å kjøpe søskenvogn han også, ser ikke poenget i det, "for gutten kan jo gå!". Men tror ikke han tenker så langt som at jeg er mye alene med barna siden han jobber offshore... ;)

Skrevet

Blir ca 27 mnd mellom våre, satser på søskenbrett. Men gutten er ikke så glad i å sitte i vogn da.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...