Lykke Fryd ♥ Skrevet 27. desember 2012 #1 Skrevet 27. desember 2012 Det er visstnok en godt bevart hemmelighet, BLÆH, men likefullt mulig. Vi er nå på andre runde og det er like morsomt som første gang.... Sutre, sutre, sutre.... Sykdom for tredje uke på rad Hei 2013, jeg gleder meg til å møte deg!!
Mama Christmas Skrevet 27. desember 2012 #2 Skrevet 27. desember 2012 Uff, UFF, stakkars dere Sender mine siste energier og håper på snarlig friskmelding hos dere! Gleder meg forøvrig til et meget friskt 2013, det har jeg nemlig bestilt med store, fete bokstaver.
Mama Christmas Skrevet 27. desember 2012 #3 Skrevet 27. desember 2012 og bare som et lite ekstra puff i baken kom "optimist" på radioen nå.
Gjest Ziva Skrevet 27. desember 2012 #4 Skrevet 27. desember 2012 Det er visstnok en godt bevart hemmelighet, BLÆH, men likefullt mulig. Vi er nå på andre runde og det er like morsomt som første gang.... Sutre, sutre, sutre.... Sykdom for tredje uke på rad Hei 2013, jeg gleder meg til å møte deg!! Du kødder nå? Andre runde med vannkopper? Trodde da virkelig at det fikk man bare 1 gang. God bedring.
Lykke Fryd ♥ Skrevet 27. desember 2012 Forfatter #6 Skrevet 27. desember 2012 Det passet bra Vi trenger MYE optimisme her i huset
Lykke Fryd ♥ Skrevet 27. desember 2012 Forfatter #7 Skrevet 27. desember 2012 Ohh jess, det er visst mulig dersom man får lite utbrudd første gangen, barnet er lite og at man ikke produserer nok av... ett eller annet... så man ikke blir immun. Da kan man få det en gang til. Hurra! Hun hadde det i oktober, men da var det ikek så mange prikker og mest feber. Nå har hun masse prikker og mindre feber. Vært hos lege begge gangene og fått konstatert vannkopper. Jeg trodde hun legen på legevakta tulla, men etter å ha Googlet litt og snakket med venner så er det visst ikke helt uvanlig at man kan få det to ganger.
Gjest Ziva Skrevet 28. desember 2012 #8 Skrevet 28. desember 2012 Her hadde hun lite feber og lite prikker. Vil det da si at hun kan få vannkopper igjen?
Mamma_til_2 Skrevet 28. desember 2012 #9 Skrevet 28. desember 2012 det kan nok komme 2 ganger om det var lite utbrudd 1.gang ja! kipt men sant!
Iiiiik Skrevet 28. desember 2012 #10 Skrevet 28. desember 2012 (endret) Det nekter jeg på rett og slett! Jeg vil ikke Endret 28. desember 2012 av Juleneeek
ellen-propellen Skrevet 28. desember 2012 #11 Skrevet 28. desember 2012 Gi zyrtec til de rammede Da slipper du sutring og klaging
Lykke Fryd ♥ Skrevet 28. desember 2012 Forfatter #12 Skrevet 28. desember 2012 Det er jeg som sutrer og klager, men eg tror ikke Zyrtec vil hjelpe meg Hun som er minst har kjøttkaker i ansiktet, men klager mindre. Fri flyt av tegnefilm hjelper på
Gjest eelis+kian ♥ Skrevet 29. desember 2012 #13 Skrevet 29. desember 2012 Gi zyrtec til de rammede Da slipper du sutring og klaging Husk at de små ikke skal ha mer enn 2,5 mg Zyrtec, men har dere Polaramin i hus er det best Det hjelper i hvert fall for å få dem til å sove. Vi er nettopp ferdig med vannkoppene, de kom på lillejulaften. Og gutten har vært ordentlig dritsyk, masse feber og millioner av prikker. Nå har han "bare" sår over hele kroppen, men har ikke hatt feber på tre dager, og ingen nye lesjoner. Woho! Han fikk kopper inni munnen, så han verken spiste eller sov mens det sto på, stakkars liten. Heldigvis fikk han nesten ingen i ansiktet, så han er fortsatt like vakker. Hehehe. God bedring til jenta di, Fryd, denne gangen funker det sikkert!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå