Husbygger Skrevet 27. desember 2012 #1 Skrevet 27. desember 2012 Vi er invitert på hytta til noen venner for å feire nyttår. Det tar 2,5 - 3 timer å reise dit. Nå har jeg hatt høy feber i 6 dager, var hos legen idag og fikk beskjed om at det var lungebetennelse. Regner med å bli feberfri ganske snart nå, men vet ikke om jeg er klar for å tilbringe 2 døgn i ei hytte med totalt 10 personer. Være sosial hele tiden osv. Har aldri hatt lungebetennelse før, så jeg vet ikke hvor lenge sånne ting sitter i heller. Men er det veldig uhøflig av meg å ringe å si at jeg ikke orker?
DaTuMa Skrevet 27. desember 2012 #2 Skrevet 27. desember 2012 Orker du ikke så orker du ikke. Alle må da vise forståelse for det. En på jobben min fikk lungebetennelse og var sykmeldt i tre uker. Lytt til kroppen din
SmallTalk Skrevet 27. desember 2012 #3 Skrevet 27. desember 2012 Har akkurat fått samme beskjed fra er vennepar av oss som egentlig skulle være med oss på hytta nyttårsuka. Ble ikke sur i det hele tatt, syntes bare veldig synd på dem...
humlesurr Skrevet 27. desember 2012 #4 Skrevet 27. desember 2012 Jeg har hatt lungebetennelse et par ganger og jeg hadde ikke vært i stand til å reise bort. Var ikke meg selv igjen på et par uker etter endt kur.
Anonym bruker Skrevet 27. desember 2012 #6 Skrevet 27. desember 2012 Lungebetennelse kan være heftige greier, elle er som oftes svært heftige greier. Anonym poster: 7507279f6b84aec7a81501a134daff6f
Husbygger Skrevet 28. desember 2012 Forfatter #7 Skrevet 28. desember 2012 Nå har midterste fått feber også og hu yngste ligger under teppet å ser på TV. Så vi blir nok hjemme uansett hvordan min form er, kan ikke dra syke unger med oss på tur.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå