Gå til innhold

Nyttårsfeiring, reise eller bli hjemme?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi er invitert på hytta til noen venner for å feire nyttår. Det tar 2,5 - 3 timer å reise dit.

Nå har jeg hatt høy feber i 6 dager, var hos legen idag og fikk beskjed om at det var lungebetennelse. Regner med å bli feberfri ganske snart nå, men vet ikke om jeg er klar for å tilbringe 2 døgn i ei hytte med totalt 10 personer. Være sosial hele tiden osv.

Har aldri hatt lungebetennelse før, så jeg vet ikke hvor lenge sånne ting sitter i heller. Men er det veldig uhøflig av meg å ringe å si at jeg ikke orker?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Orker du ikke så orker du ikke. Alle må da vise forståelse for det. En på jobben min fikk lungebetennelse og var sykmeldt i tre uker. Lytt til kroppen din

Skrevet

Har akkurat fått samme beskjed fra er vennepar av oss som egentlig skulle være med oss på hytta nyttårsuka. Ble ikke sur i det hele tatt, syntes bare veldig synd på dem...

Skrevet

Jeg har hatt lungebetennelse et par ganger og jeg hadde ikke vært i stand til å reise bort. Var ikke meg selv igjen på et par uker etter endt kur.

Skrevet

Lungebetennelse kan være heftige greier, elle er som oftes svært heftige greier.

Anonym poster: 7507279f6b84aec7a81501a134daff6f

Skrevet

Nå har midterste fått feber også og hu yngste ligger under teppet å ser på TV. Så vi blir nok hjemme uansett hvordan min form er, kan ikke dra syke unger med oss på tur.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...