Husbygger Skrevet 27. desember 2012 #1 Skrevet 27. desember 2012 Vi er invitert på hytta til noen venner for å feire nyttår. Det tar 2,5 - 3 timer å reise dit. Nå har jeg hatt høy feber i 6 dager, var hos legen idag og fikk beskjed om at det var lungebetennelse. Regner med å bli feberfri ganske snart nå, men vet ikke om jeg er klar for å tilbringe 2 døgn i ei hytte med totalt 10 personer. Være sosial hele tiden osv. Har aldri hatt lungebetennelse før, så jeg vet ikke hvor lenge sånne ting sitter i heller. Men er det veldig uhøflig av meg å ringe å si at jeg ikke orker?
Lykke Fryd ♥ Skrevet 27. desember 2012 #2 Skrevet 27. desember 2012 Det er ikke uhøflig å avlyse på grunn av sykdom og om hytta ligger langt fra lege / legevakt så tror jeg at jeg ville blitt hjemme. Jeg er ikke særlig pysen av meg, men lungebetennelse er ikke noe å spøke med og været er ikke meldt til å skulle bli det beste i nyttårshelga. Hva har du mest lyst til selv da?
Husbygger Skrevet 27. desember 2012 Forfatter #3 Skrevet 27. desember 2012 Sånn det er i dag har jeg mest lyst å bli hjemme. Legen min syns ikke det var en god idé å reise, han hadde aldri sett meg så slakk før. (Har hatt han som fastlege i 11 år). I dag er første dag siden julaften jeg har orka å oppholde meg i samme rom som ungene mine.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå