Gå til innhold

er det bare meg som har inntrykk av at....

Anbefalte innlegg

Skrevet

At mange av folka her inne er slaskete? Type levere barna i bhg selv ikledd crocs og joggis? Er lite ambisiøse og har null problemer med å ikke jobbe, for å skylde på "sykdom"?

Ser for meg mange her inne, som alike slarvekjerringer jeg helst ikke ville delt gate med en gang. Sad but true

Anonym poster: 6baf7ea26892c19e8ed4c5a16c3ddc3a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mitt inntrykk er at folk her inne er like forskjellige som folk man treffer ellers.

Skrevet

På andre kjenner man seg selv eller noe i den duren :-)

Skrevet

Ja, er nok bare deg.

Anonym poster: 0fec8b2427e3d3936dd95b7ef7af6cc1

Skrevet

Jeg var sykemeldt og hadde sofa eksistens i to år mens jeg venta på en operasjon. Jeg var temmelig redusert, ikke kunne jeg gå på jobb, ikke kunne jeg ta meg skikkelig av hus og hjem, jeg måtte bare vente.

Hva skal man bruke tida på når man er så dårlig at man ikke kan gjøre stort annet? Ble mange slaskete timer, dager, måneder og år.

Vel nå er jeg temmelig frisk, tilbake i min jobb og timer på sofaen er redusert, timer forran tv likeså og på data og dib.

Tiden gikk fortere med dib, enn uten.

Anonym poster: 4ae96693f15ee03ea3fd0a7235a1d218

Skrevet

Jeg leverer i bhg i høye hæler og fine klær;) har en jobb som krever en viss standard. Pappaen går også i dress hver dag. Så beskrivelsen din stemmer ikke her! Tror vi alle er forskjellige.

Anonym poster: deb91548170e9648ae05ef8c9a7c4489

Skrevet

Jeg har ikke den oppfatningen. Men kanskje de som er mest aktive ikke jobber og derfor har tid til å være her mer enn andre.

Anonym poster: 19c23ada3d3b645d3be448934bb9daa3

Skrevet

Kjenner meg ikke helt igjen. Er meget ambisiøs, derav først nå prøver i slutten av 30 årene. Kommer aldri til å levere i bhg i joggebukse og crocs. Ei heller vil du finne meg på sofaen sykemeldt.

Anonym poster: 44bb6e10e7012296006dfc69204969a6

Gjest Heartbroken
Skrevet

Jeg kommer til å levere i vanlige 'kontorklær', dvs pene bukser, bluser/topper og sko som passer vær og føre (jeg har skobytte med) siden jeg jobber på kontor.

Mannen min kan nok komme til å levere i arbeids- eller sportsklær da han jobber borte og har fri når han er hjemme og kan levere. Men selv om han ikke leverer i dress har han en god jobb med en god lønn - så man skal være forsiktig med å skue hunden på hårene du :)

Jeg har også inntrykk av at det finnes alle slags typer mennesker her inne, også dem som prøver å sette sine medmennesker i bås.

Gjest Heartbroken
Skrevet

Kjenner meg ikke helt igjen. Er meget ambisiøs, derav først nå prøver i slutten av 30 årene. Kommer aldri til å levere i bhg i joggebukse og crocs. Ei heller vil du finne meg på sofaen sykemeldt.

Så siden du er ambisiøs kan du ikke bli syk? Heldig du må jeg si!

Skrevet

Hvis jeg er syk eller noe leverer jeg han gjerne usminket, med håret i hestehale og store vintersko. Skal jeg på jobb ser jeg fresh ut. Dette er er forum med mange i permisjon og lignende. I perioder er man mer ufiks, betyr ikke at alle er uføretrygdede, kjederøykende glamourfans av den grunn..

Skrevet

Siden jeg er ambisiøs legger jeg meg ikke på sofaen selvom jeg ikke er frisk nei.

Skrevet

Som om jeg skulle skrevet det selv minus siste setning...6 mnd ut i svangerskapet oppdaget de under en kontroll (siden jeg slet sånn med kynnere) at det var veldig dårlige blodstrømninger til fosteret. Måtte rett ned i 50 % stilling som snart gikk over i 100 % sykemelding. Ble noen timer i sofaen da, gitt. Ut kom en sulten kar på 2 kg og jeg var veldig glad for at jeg hadde tatt det rolig på slutten og hørt på legene.

Anonym poster: 7021656e9d8f33f79e7a35a828bb9860

Skrevet

tenke seg til når jeg får barn da ;)

Alt fra stallklær til hundetøy, yil finstas og arbeidsklær (arbeider i hjemmesykepleien) haha, skal tro dibbere hadde fått noe å skrive om :P

"hun der må være gal, den ene dagen kom hun i ridestøvler, den andre dagen i arbeidsklær,også på toppen av det hele med treningsvesten til bikjene den tredje dagen :o"

Haha, å jul med din glede ;P

Gjest ronja røverdatter
Skrevet

Jeg kunne godt ha funnet på å levere barn i barnehage i crocs og joggebukse, bortsett fra at jeg ikke har crocs. Men ettersom det ikke er mitt arbeidsantrekk, vil det nok heller være unntaket enn regelen.

Og jeg kan også komme til å ligge på sofaen og være sykemeldt, jeg tør i alle fall ikke garantere at jeg ikke kommer til å gjøre det. Selv om jeg enn så lenge har vært så heldig at jeg ikke har trengt å være sykemeldt.

Skrevet

Her er ymse slag, og har jeg helt klart inntrykk av at her også finnes slasker.

Skrevet

Siden jeg er ambisiøs legger jeg meg ikke på sofaen selvom jeg ikke er frisk nei.

Si det samme når du ligger der med en kreftdiagnose eller med en baby i magen som kan bli født ekstremprematurt om du rører særlig på deg.

Anonym poster: cf04bdd86f337dbccd43d1bf69d9946f

Skrevet

Si det samme når du ligger der med en kreftdiagnose eller med en baby i magen som kan bli født ekstremprematurt om du rører særlig på deg.

Anonym poster: cf04bdd86f337dbccd43d1bf69d9946f

Helt enig !! Sånne folk som tror de er udødelige går som regel på en skikkelig smell før eller senere. Får håpe du får så lett svangerskap som du tror,,

Anonym poster: 0fec8b2427e3d3936dd95b7ef7af6cc1

Gjest Antarctica
Skrevet

...joggebukser og crocs? Er DET også galt, nå da????

Vet du hva, HI. Hvis du skal gjennomskue hvilke mennesker som er trash og hvilke som er dannede, skal du ikke se på bukser og sko. Du skal lytte til holdningene deres. De forteller mye mer om dem enn antrekket gjør...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...