Gå til innhold

nyttårsfeiring. Trenger tips.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er innlagt på sykehus grunnet Hyperemesis. Men blir skrevet ut imorgen. Formen er jo ikke akkurat super. Har noen forslag til hva mannen og jeg kan finne på? Vi er invitert på diverse fester, men grunnet formen min holder jeg ut max et par timer. Og mannen syns det var liten vits. Han må uansett holde seg edru for å kjøre hjem meg.....

Skal vi sitte hjemme alene? Storesøster er på hytta med farmor og farfar fordi vi egentlig skulle bort (men som er for langt til at vi kan dra dit nå).

Anonym poster: a7236c3b9981ab3f0b46b14097b59f84

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror jeg ville feiret hjemme. Lei dere en god film, flere gode filmer, kjøp inn noe mat som du kanskje kan klare å spise, brus, godis etc. og benk dere i sofaen med ullpledd og hverandre. Tenk så perfekt og romantisk :)

(og bra for helsa ;) )

Skrevet

Var det han også foreslo. Føler jeg spolerer alt vi har hatt av planer den siste mnd pga formen. Så vil gjøre noe spesielt. Men jeg har jo mine begrensninger om dagen.

Skrevet

Ville holdt meg hjemme! :) Kjempekoselig med en kjærestekveld da!

Anonym poster: 72153fd29992bb8c60972512554e685c

Skrevet

Støtter forslaget til de andre her!!!

Ta dere en skikkelig kjærestekveld. Om ikke så altfor lenge er dette noe dere ikke kan gjøre når dere selv ønsker. Da er det en ny liten sjef i huset :-D

Skrevet

Du kommer til å bli veldig dårlig med mange mennesker, lyd og lukter. Hold deg hjemme!!!

Skrevet

Ok. skal holde meg hjemme.

HI.

Skrevet

Jeg var ikke like dårlig som deg da jeg var gravid for noe år siden, men så dårlig at jeg var 100% sykemeldt. Jeg valgte å dra bort nyttårsaften og jeg hadde en veldig fin kveld og holdt meg i grei form den dagen, men de neste dagene var jeg helt håpløst dårlig, så hvis jeg var deg hadde jeg holdt meg hjemme.

Anonym poster: 0c20be856709776daf580d819ba0a3b4

Skrevet

Hold deg hjemme ja :) Sliter du deg ut den kvelden får du svi i noen dager etterpå og det er det IKKE verdt! Nyttårsaften kommer i 2013 også :) Kos deg hjemme og la mannen varte deg opp!

Anonym poster: 11b439db961c6deea2e2bbbfd46c184c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...