verdens heldigste mamma Skrevet 27. desember 2012 #1 Skrevet 27. desember 2012 Vi blir mange, både barn og voksne (0-12 år, og jeg er litt blank på hva jeg skal servere. Har du et godt forslag? Gjerne noe som kan gjøres ganske klart på forhånd. Det ideelle ville vært å kunne gå en lang skitur med ungene på dagen i steden for å stå på kjøkkenet :-) Har til gode å spise kalkun som ikke er tørr, men det finnes kanskje triks for å få den saftig og god? Det trenger ikke å være julemat.
Gjest Sommerfuggel i vinterland Skrevet 27. desember 2012 #2 Skrevet 27. desember 2012 Hellstrøm hadde en måte å lage kalkun på som ikke gjør den tørr. Sjekk på tv3.no Ellers må jeg jo si at når dere skal lage mat til såpass mange mennesker så er jo kalkun midt i blinken
verdens heldigste mamma Skrevet 27. desember 2012 Forfatter #3 Skrevet 27. desember 2012 OK. Skal sjekke Helstrøm. Har du prøvd oppskriften selv?
Anonym bruker Skrevet 27. desember 2012 #4 Skrevet 27. desember 2012 Kalkun er mye jobb, tilbehøret likeså. Pinnekjøtt, er enkelt, billig, godt og tradisjonelt. Men da må en voksen være hjemme å passe på det ikke brenner tørt. Anonym poster: 9546852b676a3c6319846be7fee7dab2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå