Februargullet2013 Skrevet 27. desember 2012 #1 Skrevet 27. desember 2012 Her blir det en rolig og koselig kveld med spilling, skal til foreldrene mine,tror broren min og svigerinnen min kommer en tur også,en tror de skal på fest utover kvelden, ble bedt på fest vi også,men tar ikke sjansen så lenge det er kun ca 1mnd igjen, du vet jo ikke om det skjer noe da.
stch85 Skrevet 27. desember 2012 #2 Skrevet 27. desember 2012 Over en måned igjen og dere tør ikke dra på fest? hadde je ggjort hvis jeg hadde lyst. Vi skal tiil svigers, blir vel øl og vin på de andre og brus på meg men syns foreløpig ikke det gjør noe at sambo drikker innimellom.
Mammapudding Skrevet 27. desember 2012 #3 Skrevet 27. desember 2012 Vi skal til svigermor å spise middag. Sambo er på jobb men kommer og spiser med oss. Så blir jeg og snuppa der til det nærmer seg midnatt..da kommer samboern å henter oss og vi skal kjøre til en utkikksplass hvor vi skal se alle rakettene som sendes opp over hele byen:)
mamma i november!(2005) Skrevet 27. desember 2012 #4 Skrevet 27. desember 2012 Er jo ikke noe galt i å reise ut.... man har da ett sosialt liv fordi om man er gravid.... Bare ta hensyn å sitt i ro det, så slipper man tenke på at noen skal komme borti å som regel tar jo alle hensyn til deg i tilegg....
Februargullet2013 Skrevet 27. desember 2012 Forfatter #5 Skrevet 27. desember 2012 Vi vil ha en rolig kveld med familien, ingen vet hva som kan se,vet jo ikke om lille gutt vil ut før,så tar ikke sjansen jeg sikkert pysete,men liker ikke og feste heller, og samboeren min hadde ikke lyst,han kan drikke hvis han vil gjør ikke meg noe det. synes det er koselig og spise med familien på sånne dager synes jeg
m&c Skrevet 27. desember 2012 #6 Skrevet 27. desember 2012 Hele familien min, foreldre og søsken m/fam reiser til syden i år, så det er bare meg og min kjære igjen hjemme. Ellers hadde vi nok vært hos mine foreldre, spist god mat og hatt hyggelig selskap. Men nå aner vi ikke. Mulig vi blir alene, de fleste venner skal på fest eller andre ting. De er invitert til oss, men vi får se. Vi har 2 hunder i hus (vår egen + min søster sin), og da må vi nesten være med dem, på en slik "skummel" dag.
m&c Skrevet 27. desember 2012 #7 Skrevet 27. desember 2012 Og forresten ingen alkohol på min kjære, med tanke på at hele familien er bortreist, og ingen til å kjøre DERSOM noe skulle skje. Uke 35 nå.
Vera prøver Skrevet 28. desember 2012 #8 Skrevet 28. desember 2012 Jeg aner ikke hva vi skal nyttårs aften, så begynner å bli litt stressa pga det. Bikker uke 38 i morgen så noe fest blir det ikke. Så er vel heller om vi skal være hjemme eller dra og besøke svigers. Tror nok svigers gjerne vil vite om vi kommer eller ikke også ;p Så får ta å høre med gubben når han står opp etterpå Tar bare med bagen sånn i tilfelle guttungen vil ut før tiden hvis vi drar bort.
jentene på haugen Skrevet 28. desember 2012 #9 Skrevet 28. desember 2012 Vi skal som alltid til samme vennepar og gjøre akkurat det samme. Skikkelig kosekveld i godbukse med totalt avslappet holdning. Blir deilig. Ingen stress. Når kl er 24 går vi ut å ser på fyrverkeriet . Deilig med slike kvelder. Er ferdgi med festetiden, så deilig slik det er nå
Håperpåønskebaby Skrevet 28. desember 2012 #10 Skrevet 28. desember 2012 Vi blir hjemme med ungene på 12 & 14, en grand danois, en rottweiler og et vennepar ;p Ikke så lett å ta med de hundene "hvorsomhelst"
PintSizedDictator Skrevet 28. desember 2012 #11 Skrevet 28. desember 2012 Skal være hjemme og slappe av. Spise kalkun og annet nam. Satser på at alle smellene skremmer lille gutten ut Har termin 4 jan. men han kan godt komme nå altså.
Gjest Trulte med to små Skrevet 29. desember 2012 #12 Skrevet 29. desember 2012 Vi skal feire med familien, spise kalkun og kose oss. Liker det rolig og koselig på nyttårsaften. Er gravid og så trøtt om dagen at jeg nok sovner når klokken er 20.00
81-Mamma<3<3 Skrevet 29. desember 2012 #13 Skrevet 29. desember 2012 Tror det blir bare meg og mannen hjemme. Vi har ikke barnevakt, så må være hjemme. Har pleid å invitere single venner som ikke har hatt planer på middag og en film eller noe. (Uaktuelt med noen fest så lenge barna er hjemme). Men i år er det faktisk ingen single. De med barn har etablerte tradisjoner med andre, og de uten vil nok på fest
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå