Serepta Skrevet 27. desember 2012 #1 Skrevet 27. desember 2012 Jeg har nå bestilt Spotify Premium, og logget på . Hører på musikk nå. Men på hver låt så står det "get". Og om jeg trykker på den så må jeg taste inn paypal passord for å kjøpe den. Men kan jeg ikke lage spillelister etc for den summen jeg betaler i mnd ? Hilsen Grønn
Gjest <3Barn&Engler<3 Skrevet 27. desember 2012 #2 Skrevet 27. desember 2012 Er ikke alene om å stusse på det.. Samtidig, så har jeg ikke så jeg får hørt musikk når jeg er uten nett, noe man lisom skal kunne?!
Foccacia Skrevet 27. desember 2012 #3 Skrevet 27. desember 2012 Man kan kjøpe sangene og ha dem på dataen, eller du kan streame. Fullt mulig å lage spillelister uten å kjøpe den. Det er en annen knapp du kan legge sangen til i spilleliste med.
Serepta Skrevet 27. desember 2012 Forfatter #4 Skrevet 27. desember 2012 Ok, da skal jeg se om jeg finner riktig knapp. Har ikke prøvd uten nett enda da... Det får jeg ta siden.
<3 2G <3 Skrevet 27. desember 2012 #5 Skrevet 27. desember 2012 Get betyr kjøp. Legg til spilleliste et en annen mulighet. Og, gjør tilgjengelig off line er en egen knapp.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå