Gå til innhold

Noen som har lest " mammas svik" ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har litt lyst å lese den, men den viker veldig grusom. Står det mye fælt i den?

Ser for meg at det blir litt perverst å lese den om dere skjønner hva jeg mener... Huff stakkars barn:(

Anonym poster: 311e595ff05e429eeffa4f5528ef2193

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har ikke lest den, men jeg leser gjerne sånne fæle bøker, vet ikke hvorfor for jeg blir like forbanna hver gang :P Fikk pappas prinsesse til jul, er nok ikke noe mindre fæl den.

Anonym poster: c6c07dca39e1437b00c16740590ab6d9

Skrevet

Huff ja blir sykt sint selv... Faren i pappas prinsesse, fikk han noen straff før hun drepte han?

Anonym poster: df678be387542742cb86249039be4ab3

Skrevet

Det er en grunn til at jenta har valgt at historien hennes skal publiseres, og det er nok ikke fordi det er perverst å lese den.

Jeg kan godt skjønne at folk synses det er vanskelig å lese slike bøker, og om grunnen er at det er for vondt så kan man jo bare la være.

Jeg leser mye bøker som er tunge å lese. Skjeldent de er hentet direkte fra virkeligheten, men det er uansett om hvasom skjer rundt oss.

Jeg synes det er viktig å lese slike bøker, like viktig som det er å publisere dem. Man burde kanskje ha en slags innsikt i tunge tabubelagte temaer.

Folk trenger å få fjernet litt av den naiviteten rundt det at det ikke skjer oss eller noen man kjenner..

Prøv å lese den, så legger du den bort om du ikke klare det :)

Skrevet

Jeg fikk den til jul, har lest den ut, og jeg syns det sto mye fælt i den. Stakkars unger.

Skrevet

Jeg leste en bok ei gang som het "Stygg". Noe i samme gaten. Jeg gråt og gråt på denne stakkars jenta's vegne men jeg følte jeg måtte lese den. For å minne meg selv på at noen barn har det sånn hver dag. Enten for å kunne hjelpe barn som jeg tror går gjennom noe lignende eller bare for å sette ting i perspektiv. Selvom det er grusomt tror jeg det på et vis er bra for oss. Minner meg på denne bloggen som ble veldig omdiskutert her. Var det Linnea hun het?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...