Gå til innhold

Fra full kontroll før jul, til null kontroll etter jul :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

- jeg trodde jo at jeg hadde så god kontroll på klær og lignende at jeg har slappet helt av og ikke ryddet så ofte som jeg burde!!! Shame on me!!! jja nå er jula overstått og barna har fått mye nye klær skulle legge de i skapene ista men neida der var jo ikke PLASS!!!!! så nå må jeg virkelig ta mitt eget etterslack oppå alt annet som skal gjøres idag, jajajajaja det er min feil,, men jeg hadde jo kontroll bare mistet den litt og litt!

Videoannonse
Annonse
Gjest jule-Juliea
Skrevet

Huff og huff, rydding på agendaen nå som det er (veldig!!) nesten helg? Ikke vits i, legg de på gulvet og be Noen André gjøre det isteden!

Jeg rømmer hjem og flykter til Risør om en time. Det er ikke så ryddig her, og juletreet er nakent, men fullt av pynt. Barnålene ligger i en haug under treet og får lov til å ligge der til neste år.

Jeg er syk og trenger pleie ikke å pleie hjem.

Skrevet

...legg de på gulvet og be Noen André gjøre det isteden!

Dersom jeg får et barn til og det blir en gutt skal han hete Noen André. Fabelaktig.

Og jeg vet forresten alt om romjulsrot, Jeg finner ikke klærne mine, ingen ammetopper. Jeg har brukt dem så pent hele høsten så de skulle være pene til julebesøkene, men neida, de er skvett vekk... De forsvant i førjulsmaset, og jeg kjenner jeg får litt romjulsstresskrupp!

Skrevet

jeg gav opp, fant jo ut at vi skal flytte over nyttår en gang så da må jeg så hvorfor gjøre det nå når jeg kan vente til siden :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...