Gå til innhold

Glmte sønnens bursdag

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mannen minble 40 i går, vi hadde selskap her med hele familien. Inkludert svigermor. Hun hadde ikke gratulert mannen min før hun kom, gratulerte heller ikke da hun kom, og hadde ikke med gave. Hun reagerte på at mannen min fikk masse gaver med "åpnet dere ikke på julaften??". Ikke før kaka med "Gratulerer med 40 år" kom på bordet kom hun på at hun rett og slett hadde glemt at sønnen hadde bursdag.

Kjipt det, men ingen krise for mannen min, han tok det med et smil.

MEN, nå er dama DRITSUR. Fordi jeg ikke sa fra på forhånd at han hadde bursdag.... ehhh, jeg visste vel ikke at jeg måtte si fra o at "hey, i dag er det 40 år siden du fødte sønnen din"

Dette har jeg gjort med vilje mener hun? Øhh? Jeg har fått henne til å glemme det, og så ikke si fra med vilje...

Vet ikke hva jeg skal gjøre med denne dama jeg. Uansett hva som skjer i familien er det min feil.

Anonym poster: 464a6b659d1ae8d8b34baaadcddc7bb3

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe, for ei sjarmerende svigermor du har...

Skrevet

Hvordan er det mulig å glemme at sønnen har bursdag 2. Juledag???? Det er en av årets letteste datoer å huske!!

Da kan hun bare være sur altså, det er hun som bæsja på leggen!

Skrevet

Haha, at det går an! Bare la henne si at det er din feil, for da driter hun seg loddrett ut! Alle skjønner hvem som burde skamme seg.

Hvordan hun i det hele tatt kan TENKE på å skylde på deg er jo helt absurd!

Anonym poster: 9ccdfa4d60c6e3135f24d0b4df73df02

Skrevet

Selvfølgelig er det din feil ;). Du må da skjønne at du må huske på alt for alle når du gifter deg med noen :). Ja ja, la dama være sur, kanskje hun tar til fornuft en vakker dag.

Skrevet

Kan det være begynnende altzeimer/demens?! Og at hun rett og slett ikke kan noe for det... Ganske vanlig med sinne og at de "skylder" på andre.

Anonym poster: de01f67af7d8867c62f3dc5caa2e5bd4

Skrevet

Hva du skal gjøre? Drite i henne og la henne seile sin egen sjø. :)

Skrevet

Jeg tenker som hun over her at det må være demens eller noe. Veldig spesielt å glemme sønnens 40-årsdag, og iallefall siden det var 2. juledag. Ville fulgt litt med på henne fremover.

Gjest Sommerfuggel i vinterland
Skrevet

Hehehehe... Jeg dævver!! Erre mulig :P

Snakk om mangel på selvinnsikt!

Skylde på andre fordi hun selv glemmer sønnens bursdag.. hehehe.. Jeg ler meg ihjæl ;)

Gjest Antarctica
Skrevet

Syns også dettevar litt bekymringsfullt, man glemmer ikke sånt medmindre man er i ferd med å bli senil. Personlighetsforandringer følger også ofte med, f eks skylder på deg for at du ikke sa han hadde bursdag osv.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...