Gå til innhold

Hvordan blir denne dagen for dere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er fremdeles i veldig julemodus. De to eldste ligger som slakt i hver sin dyne her i stua og ser tv, minsten dro fornøyd (merk dere som har slaktet meg i en annen tråd - FORNØYD, hehe) avgårde til bhg kl 11 :) Han skal hentes sånn i 15-tiden.

Har lyst på skikkelig julemiddag idag også, men vet at sambo er klar for "vanlig" mat. Hva spiser dere idag? Er det noe ekstra kos hos dere idag eller jobb og full vanlig pakke?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mannen skulle vært på jobb både i går og i dag, men er sykemeldt. Han, gutten, og nå også jeg, ligger strak med influensa. Så langt har vi levd på ribbe hele jula, så jeg er egentlig fornøyd med hva som helst annet. Dagen i dag tror jeg går med til sofakos, tv og dvdfilmer. Og sjokolade. Alt blir bedre av litt sjokolade. ;)

Skrevet

Her blir det en bytur på dagen for meg med en venninne :) Så blir det sofakos og tv med samboer i ikveld :) Blir nok "vanlig" mat her idag, litt greit å få noe annet enn julemat nå!

Anonym poster: 1bdf68246a247c440fb88f068b30de60

Skrevet

Jeg er sm (skulle uansett hatt fri dag) og er hjemme med 2-åringen som har fri i dag (men skal i bhg i morgen :)). Mannen er tilbake på jobb. I dag har vi bare tatt det heelt rolig, sto opp litt før halv ni og sett på tv, lekt med nye leker og slappet av. Blir en liten tur ut kombinert med butikken for å handle litt mat. Det blir IKKE julemat her i dag. Tror det blir hjemmelaget hamburger med pommes frites i dag. Enkelt og godt og ikke juleaktig. Siden jeg er sykemeldt blir det rolige dager for tiden, så vi holder oss hjemme resten av romjul og nyttårshelgen. Sparer krefter til 2013.

Anonym poster: 76ebd101b01cad49c6cfe1b4d3375d02

Gjest UndrendeUllteppe
Skrevet

Slækkisdag her også, lillegutt er i bhg noen få timer, skal hente ham nå. Godt for ham å få leke litt med noen barn. Middag aner jeg ikke, mannen (kokken :P) er syk stakkar, så det blir vel noe enkelt tenker jeg ;)

Gjest Sommerfuggel i vinterland
Skrevet

Tror det kan bli en utfordrende dag :(

Har en 6 åring som ligger rett ut med omgangssyke, og en 2 og 4 åring som hopper rundt og bråker sånn at 6 åringen ikke får slappet av. Ikke får jeg tatt dem med ut heller for jeg må jo passe på den syke lille :(

Moren min kommer opp for å hjelpe etterpå, så jeg skal hinte om at hun kanskje kunne tatt med de minste hjem et par timer sånn at den syke får slappet av litt ;) Håper det er greit for henne ;)

Skrevet

Jobb på meg i dag, også blir det litt handling og rydding senere på kvelden.

Er fortsatt hypp på ribbe, så jeg lurer på om jeg skal innom ICA å kjøpe ferdig laget hvis de fortsatt har det i varmedisken (det håper jeg...)

Barna er hos far sin, men kommer hjem igjen i helgen :)

Ellers kos og avslapping til i morgen dagen med jobb og besøk senere på kvelden (håper jeg...)

Anonym poster: b06f242aa284d914a9f69837bdf36f51

Skrevet

Siden dette er den store byttedagen, så har jeg allerede vært på kjøpesenteret og byttet to gaver:) Kosa meg der tidlig og det var så rolig og godt:)

Vi har spist lunsj nå, og skal bare kose oss hjemme til kl 14. Da skal vi til min bror og spise taco etterhvert:)

I kveld skal vi kose oss med søppel på tv, eller kanskje finne et spill vi kan spille:) Vi har fri til 3.jan og er fortsatt i full julemodus:)

Skrevet

Her skal jeg prøve å komme meg på jobb i stormen... Regner ned å ta i mot telefoner om bilberging i hele kveld. Føret er mildt sagt utfordrende.

Barna skal være hjemme med sin far, når han kommer hjem fra jobb etterpå. Så vi voksne møtes bare i døra i dag.

Skrevet

Jeg har tatt med meg kontoret hjem og forbereder overgangen mellom des/jan i regnskapet. Her er det nydelig julevær og jeg er litt misunnelig på mann og barn som har reist i akebakken!

Mat har vi ikke tenkt på enda, men det blir nok enkelt - er fortsatt mett etter etegildet de siste dagene :)

Skrevet

Her er det en rolig dag. Minsten har besøk av venner, mannen er på jobb. Middagen i dag blir kjøttkaker i brun saus og i kveld skal jeg se film. Har gjort unna litt husarbeid, så her ser det rimelig ok ut og jeg kan slappe av!

Skrevet

Har vært historie legen å fått noe antibiotika, forstår nå hvorfor jeg har vært så slakk i det siste. Har lungebetennelse og urinveisinfeksjon, så er rimelig skutt! Gubben og ungene skal ut å bytte noen ting de fikk dobbelt opp av til jul. Middag har vi ikke tenkt på, for min del så er det INGENTING som smaker noe så jeg orker ikke mat!

Skrevet

Her er jenta på 2år med farmor/farfar. De har mast om å få ha henne. Mannen er på jobb til kl 15. Jeg har vært hos kiropraktorfor bekkenlåsning, byttet to julegaver og ligger nå rett ut på sofan med sjokolade, brus og Oprah på tvn. Her akter jeg å bli værende til 15:30. Da skal vi bort til svigers og hente jenta/spise middag :)

Skrevet

Her er det veldig rolig. Jeg har fått beskjed om å ta det rolig nå om jeg ikke vil føde før nyttår.. Masse kynnere som kommer ganske ofte og nedpress, har termin rett over nyttår og håper at "bed rest" kan gjør at det roer seg de siste dagene. Jordmor sier iallefall at det er verdt å prøve. :) men hun kommer når hun kommer, klarer nok ikke å holde igjen om riene begynner, hehe.

Anonym poster: 56f090e17ec8d4107297da68f140e55a

Skrevet

Vi har fortsatt hvilepuls, men begynner å våkne litt til mer til liv. Ungene har besøk, jeg må en tur for å kjøpe en lyspære og det blir taco til middag. Ellers kommer vi til å gjøre fint lite i dag også. Herlig!!!

Skrevet

Her sov vi til halv elleve hele gjengen, sitter i pysjen ennå og har ikke vasket trynet engang :-P Hatt en lang frokost med eggerøre, rundstykker og levende lys. Søsteren min og hennes to barn har overnattet her i natt, og er her ennå. De to eldste barna gikk ut for å ake men kom fort inn da det er snøstorm. De to yngste sitter på gulvet og holder på med lego.

Om et par timer drar søsteren min og barna hjem og barna mine blir hentet av far, så da blir jeg plutselig helt alene. Det blir litt stusselig etter å ha vært med mye folk hver dag nå i julen. Men jeg skal nyyte det. Skal trene litt, ta meg en lang dusj, krølle meg under teppe med en god bok og kanskje skaffe meg en date til kvelden :-P Skal på jobb i morgen.

Anonym poster: 725a399e5c9fe6a746d272f5dfd370cb

Skrevet

Jeg sitter på jobb og titter ut på det fine været. Hjemme er mannen og jobber, mens sønnen leker med julegavene. skulle gjerne vært der med de, men noen må holde norge igang :)

Etterpå skal vi ut å prøveligge senger, gleder meg noe helt enormt til vi får handlet ny seng!

Anonym poster: ab20b3750f4b3f59a6648d2419c7db6b

Skrevet

Først skal jeg jobbe ferdig før jeg skal hjem å lage pizza. Så skal vi krysse alt av fingre og tær for at tanna til vesla kommer frem snart, før jeg legger meg tidlig :)

Skrevet

Vi skal spise kalkun hos mamma i dag. Både vi, min samboer og jeg og min søster med familie er invitert til mamma på middag i dag. Pleier alltid det i romjula. I morra skal vi på middag til svigermor, hva vi får da det veit jeg ikke.

Skrevet

Vi har hatt en rolig dag hjemme i dag. Skal spise rester fra julemiddag jos mine foreldre i ettermiddag.

Vesla skal sove over hos dem til i morgen slik at hun får lagt seg på halvveis grei tid i dag. Har vært selskap hver dag nå så hun har vlitt lagt altfor sent noe som resulterer i at hun sover for lenge på morgenen igjen.

Må prøve å snu til riktig rutine igjen nå hvis ikke får vi det moro når barnehagen begynner igjen til uka :-)

Skrevet

Hos oss blir de besøk av mine foreldre og svigerforeldre i dag.

Vi lager til juletorsken og alt som hører med ;) Skal bli godt med et lettere måltid i dag enn all den tunge kjøttmaten.

Har jueferie for førstegang på 10 år så denne ferien skal nytes og bare brukes til familie, venner og kos!

Anonym poster: b2a87fded5f84b724a86cd26ddf83dd5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...