Gå til innhold

Hvorfor MÅ folk gjøre det?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Å svare i tråder og prøve å avdekke at HI troller. "Butikkene er ikke oppe andre juledag", "fastlegen er ikke oppe andre juledag". Har dere lite å gjøre eller har dere lest for mye frøken detektiv? Hvis dere ikke tror på det som er skrevet i tråden, hvorfor svare og lage kvalm?

Anonym poster: bb8c032ad31fe6550344bf5971fec832

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hæ??

Anonym poster: 3b1ce0c77c216af9b8bbbc398b10ff80

Skrevet

Helt enig!

MÅ man alltid svare selv om man ikke har noe å si?

Leste et svar i en tråd hvor HI spurte hvor gamle vi er og hvor mange barn vi har. Et svar var "gammel nok og har nok barn"..

Hva er liksom poenget med å svare om du ikke kan svare ordentlig? Var ikke akkurat så vanskelig spørsmål, var det vel?

Anonym poster: 03609f8e0563b5333dc0f70774fd2968

Skrevet

Jeg skjønner heller ikke hvorfor noen henger seg opp i sånt. Tror faktisk det var meg hun diskuterte med også, dette med handling 2.juledag...

Hvorfor skal liksom jeg avgjøre om hi snakker sant eller ikke når hun vil i butikken 2.juledag, og hvorfor hånet anonym henne med "dårlig logistikk" osv.....?

Skrevet

Verre er det når de som lager kvalm som dere sier, ikke tør stå frem med nick - og i den tråden om alder og hvor mange barn, hvorfor ikke legge ved nick der?

Kjenner jeg egentlig er litt lei anonymtråden, fordi så mange velger å være anonyme, hva er poenget med nick da?

Gjest Sommerfuggel i vinterland
Skrevet

Jeg skjønner heller ikke hvorfor noen henger seg opp i sånt. Tror faktisk det var meg hun diskuterte med også, dette med handling 2.juledag...

Hvorfor skal liksom jeg avgjøre om hi snakker sant eller ikke når hun vil i butikken 2.juledag, og hvorfor hånet anonym henne med "dårlig logistikk" osv.....?

dette var meg, da...
Gjest UndrendeUllteppe
Skrevet

Verre er det når de som lager kvalm som dere sier, ikke tør stå frem med nick - og i den tråden om alder og hvor mange barn, hvorfor ikke legge ved nick der?

Kjenner jeg egentlig er litt lei anonymtråden, fordi så mange velger å være anonyme, hva er poenget med nick da?

Men dette er jo anonymforumet da, så det er vel strengt tatt oss «nickene» som skiller oss ut :P

Skrevet

Litt enig, og noen får ropt 'troll' etter seg selv om det er helt uproblematiske innlegg.

I tamponginnlegget derimot, synes jeg det var helt legitimt å spørre om legekontoret var åpent andre juledag. Uansett har folk relevante erfaringer å komme med, så om hovedinnlegget ikke alltid er sant så følger jeg de trådene jeg vil likevel, for å lese svarene.

Anonym poster: 5a18ad7db882eed77943224662f58619

Skrevet

Men dette er jo anonymforumet da, så det er vel strengt tatt oss «nickene» som skiller oss ut :P

Ja, det er det som er synd, eneste anonymforumet som det er "bevegelse" på og der kan man være anonym... Jaja, jeg bruker iallefall nick og står for det jeg sier ;)

Gjest UndrendeUllteppe
Skrevet

Ja, jeg orker ikke være anonym, og her er det mest aktivitet, mest diskusjoner og jeg synes det er morsomt å være her. :)

Skrevet

Jeg tror at noen sliter litt med å sette seg inn i hvordan andre har det, både her og utenfor forumet, samtidig som de later til å ikke helt forstå at det sitter helt ekte mennesker og leser det de skriver her inne. Det er egentlig ganske så trist. Disse skal lære barna sine om egenskaper de selv mangler...

Skrevet

Hvorfor er det ikke legitimt og stille spørsmål ved ting man føler skurrer. Ja jeg spurte tampongdamen om fastlegen var åpen 2 juledag for det er noe jeg ikke har opplevd tidligere. Men jeg hadde allerede svart HI i den tråden seriøst, og svarer seriøst her inne. Men det er ikke til å unngå at man blir skeptisk her da det er mange tråder uten logisk sammenheng. Så hvis jeg opplever logisk brist så spør jeg etter forklaring heller enn å skrike troll..

Skrevet

Hvorfor er det ikke legitimt og stille spørsmål ved ting man føler skurrer. Ja jeg spurte tampongdamen om fastlegen var åpen 2 juledag for det er noe jeg ikke har opplevd tidligere. Men jeg hadde allerede svart HI i den tråden seriøst, og svarer seriøst her inne. Men det er ikke til å unngå at man blir skeptisk her da det er mange tråder uten logisk sammenheng. Så hvis jeg opplever logisk brist så spør jeg etter forklaring heller enn å skrike troll..

jeg mente ikke dem som stiller ETT spørmål, men dem som driver og graver og prøver å komme til "sannheten". For mye fritid heter det...

Anonym poster: bb8c032ad31fe6550344bf5971fec832

Skrevet

Ja, jeg orker ikke være anonym, og her er det mest aktivitet, mest diskusjoner og jeg synes det er morsomt å være her. :)

Kanskje vi bare skal "kuppe" et annet forum? :) flytte over på skravle hele gjengen, så kan de anonyme sitte her å krangle med seg selv :P neida.. Helt enig.. Jeg er her fordi det er her ting skjer. Mye jeg ikke fatter, men som regel ler jeg bare av det :)

Gjest UndrendeUllteppe
Skrevet

Tenk om vi hadde kuppet et helt annet forum da! Hele gjengen! Inn på mammanett eller hva det heter og skvise dem ut alle som en :P

Skrevet

Slikt KAN gjennomføres vet du ;) haha! Skulle tatt seg ut!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...