Gå til innhold

Noen vits i å dra på romjulssalg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har egentlig ingenting jeg må ha.. Men bruker det å være helt fantastiske tilbud? Eller er det billigere i januar?

Anonym poster: 1ed48122911f84bcd6f0d27482b19814

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Innimellom er det gode tilbud og jeg kjøper ting til neste sesong (som jeg ikke trenger nå). F.eks. vinterdress til neste år, ulltøy, vinterjakke, luer osv. Ellers er det jo en del plagg til barna som er alltid greit å ha - dongeribukser og tynnere bomullsgensere.

Det er gjerne 50% på ulltøy f.eks og det er mye å spare på synes jeg.

Til meg selv finner jeg vanligvis ikke så mye. Synes ofte det er bare er ukurante størrelser, eller ting som ligger igjen som ingen vil ha (for en grunn). Synes også noen butikker tar frem det samme salg etter salg og blir aldri kvitt ting. Men helt sikkert mulig å gjøre noen kupp - spesielt for de som bruker xl eller xs.

Anonym poster: 64b212b82c55ccb2135ff2e8c988047b

Skrevet

Det kommer vel helt an på hva du har lyst på :)

Jeg er strålende fornøyd, var på salg i går, og fant de vinterskoene jeg har siklet på nedsatt fra 1800.- til 899,-, så man kan ha flaks innimellom :D

Skrevet

Hvilke nettsider er dere inne på?? Eller finner dere kuppene i butikker? :)

Anonym poster: b3c1193eb27dad0c7359f766bfc461e0

Skrevet

Jeg er strålende fornøyd, var på salg i går, og fant de vinterskoene jeg har siklet på nedsatt fra 1800.- til 899,-, så man kan ha flaks innimellom :D

Butikkene var vel ikke åpne i går, 2. juledag?

Anonym poster: 608617ab8f4da240719eb83b5c12b304

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Kommer jo ann på hva du trenger det. Jeg tenker at jeg shopper inn ulltøy og ymse i januar. Jeg orker ikke tanken på ut å shoppe når det nærmer seg, jeg skal være føre var denne gang :)

Skrevet

Butikkene var vel ikke åpne i går, 2. juledag?

Anonym poster: 608617ab8f4da240719eb83b5c12b304

Hvis man befinner seg i Sverige, så er de det skjønner du....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...