Gå til innhold

På ferie med syke barn og så...

Anbefalte innlegg

Skrevet

legger de ut bilder av de syke barna, samtidig som de legger ut bilder av seg selv på FB, hvor de smiler fra øre til øre og er i full julestemning...

Anonym poster: bdccde05de6e39ee7a8f9db2707660e5

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Javel..

Anonym poster: d61f33e1e39d38d18a6d7d45719cb48a

Skrevet

Her har vi alle vært syke hele julen. Spydd på omgang - men har bilder av smilende barn og voksne fra julaften likevel :) Legger ikke ut på nettet, da...

Hva gjør du når barna dine er syke da, HI? Legger deg ned og gråter av medfølelse, avlyser julen og graver deg ned?

Anonym poster: b27f1902427e81f05d124ad6cf97d487

Skrevet

Jeg skjønner ikke problemet. Er du misunnelig for at de er på ferie? Synes synd på dem fordi de har syke barn på ferie? Eller synes du alle som har syke barn skal grave seg ned i aske til det går over? Eller synes du synd på barna som blir eksponert syke på facebook?

Skrevet

Her har vi alle vært syke hele julen. Spydd på omgang - men har bilder av smilende barn og voksne fra julaften likevel smile.png Legger ikke ut på nettet, da...

Hva gjør du når barna dine er syke da, HI? Legger deg ned og gråter av medfølelse, avlyser julen og graver deg ned?

Anonym poster: b27f1902427e81f05d124ad6cf97d487

Du må da skjønne at når man er mor så skal man utslette seg selv og leve og ånde for barna! Man kan ikke ha det gøy uten barn forstår du! :D Og hvis man er på ferie med barn, så blir de syke, så skal man selvfølgelig betale 10 000 kroner for å bytte billett til første fly og reise hjem. Fysj!

Anonym poster: fe8dd3e0ff87c617aef1369772452ed7

Skrevet

Bilder av syke barn synes jeg ikke man trenger å legge ut på facebook i det hele tatt.

Men når de førsr har gjort det har jeg ikke noe imot at de samtidig legger ut bilder av seg selv smilende...

Hva skulle de gjort da? Lagt ut bilder av seg selv med mørke ringer under øynene og triste fjes pga deres barn er syke i julen?

Skrevet

De la ut ett bilde av den syke datteren og ett bilde av seg selv sittende på legevakten. De smilte stort begge to. Teksten var: 3 timer på legevakten med syk datter, men vi (foreldrene) er i full julestemning.

Jeg reagerte negativt på det, men det kan jo hende jeg overreagerer.

HI

Anonym poster: bdccde05de6e39ee7a8f9db2707660e5

Skrevet

Så bra at de holder humøret oppe selv om de har tilbrakt 3 timer på legevakten :). Mitt humør ville vært på bånn etter så lang tid.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...