Gå til innhold

hva er det beste med mannen din ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

?

Anonym poster: 04cccca2169dc7669ca3ef0615d37dc5

Videoannonse
Annonse
Skrevet

At han er en fantastisk pappa!! Blir forelsket på nytt når jeg ser han med datteren vår <3

Skrevet

Fantastisk pappa, beste venn og en Gud i senga! Egentlig feil rekkefølge om en ser på hvordan historien vår er, men passer best med dette inn her ;)

Skrevet

Akkurat nå er det ALT, siden han fridde til meg i går kveld. Lykkerus! :D

Skrevet

Det aller beste må vel være at han får meg til å føle at han elsker meg betingelsesløst og at han tenner på meg uansett hvordan jeg ser ut.

Men det er også deilig at han ser hva som må gjøres av husarbeid og tar ansvar og gjør det, og at jeg kan stole 100% på han i forhold til økonomi. Det har ikke alltid vært sånn, så jeg setter stor pris på at det har blitt sånn. :)

Anonym poster: ee9edc1e64a212adc30287c2bb4b1807

Skrevet

Verdens beste pappa, utrolig omtenksom mot andre mennesker og kan holde ut med mine mindre gode sider :P

Anonym poster: 31d284b3d165c5b3c832f05538ba7114

Skrevet

At jobben hans krever at han er så mye borte fra oss, må vel være det beste jeg kan komme på akkurat nå.

men sånn kvalitetsmessig så må jeg vel kanskje si det seksuelle

Anonym poster: db6867097eebe8890a903313fd403e5c

Skrevet

Han er raus, rolig, snill, kjærlig pappa og tjener mye penger

Anonym poster: dddcea292122a80113af0c59a0243230

Skrevet

At han tar sin del av ansvaret for hjem og barn

At han ser veldig bra ut

At han passer så godt sammen med meg

Anonym poster: df3894a7b15c11431c096980cb08a6a0

Skrevet (endret)

Det at han er miiiin! :D

Endret av humlesurr
Skrevet

Han setter meg og barna først, før seg selv, sin mor, jobben, kamerater og naboer.

Han er trygg og solid som fjell.

Han er morsom.

Han er raus

Han ser veldig bra ut. Guds gave til kvinnen der også :)

Han får frem det beste i meg.

Han viser hele tiden at det er meg han vil ha, med både mine feil og ikke feil.

Skrevet

Han er så uendelig snill :) En fantastisk pappa og ektemann :)

Anonym poster: ca4c7d09b71201346d49ffde6f0bc165

Skrevet

Digge kroppen! Neida, han er kjempesnill, omsorgsfull og han tør å stå opp mot meg når jeg oppfører meg teit.. ;)

Skrevet

Han er helt fantastisk..innvendig og utvendig! Sinnsykt kjekk, flott kropp, og samtidig en skikkelig nær, åpen, ærlig, snill og god mann!

Jeg føler meg elsket hver eneste dag, og han godtar til og med hormontrollet i meg :)

Men det aller beste må være måten ham er mot min datter. Han har fra dag en behandlet henne som om hun skulle vært hans.

Han har virkelig overrasket meg.. Han er ganske ung, og en del år yngre enn meg så han har virkelig motbevist ting jeg fryktet i starten :)

Skrevet

?

Anonym poster: 04cccca2169dc7669ca3ef0615d37dc5

Det beste er at han er ærlig!!

Ellers kan jeg vel si at han er utrolig fin å se på, et lekkert smil og nydelige øyne. Han er flink med barn, hjelpsom i huset og veldig handy. Godt humør, smittsom latter og flink til å få meg til å føle meg vel. Han har verdens beste hånd å holde i og armkrok å ligge i.Må vel også innrømme at han er deilig i senga;)

Vi er ikke perfekte, men er bedre å fokusere på det gode enn det dårlige - likte denne tråden siden den ville ha fram noe positivt:)

Skrevet

Han er pålitelig. Aldri noe tull med økonomi, festing osv. En veldig omsorgsfull pappa, og en hensynsfull og god elsker. Og en god venn!

Skrevet

Han er tvers i gjennom god og snill. Hjelpsom, omsorgsfull. Han er min beste venn og sjelevenn. En god samtalepartner. Han holder ut med meg.

Mest av alt, humoren hans og at vi passer så godt sammen. Og i dag har vi 6 års dag. 6 år siden vi blei kjærester. De beste 6 årene i mitt liv.

Skrevet

At han er verdens finkeste til å få meg glad igjen, når jeg er trist og lei. :wub: Og en en helt fantastisk pappa!

Gjest Antarctica
Skrevet

Han er klok, snill, ærlig og kjærlig. Han er erfaren i livet og forstår hva mine utfordringer går ut på. Og han er fantastisk lojal; alltid på mitt parti :-)

Skrevet

Tryggheten, stabiliteten, omsorgen han gir. Lojal, og samtidig drar han meg ned på bakkenivå om jeg har urealistiske hormonelle idèer, (Det hender ofte :-P)

Det at han er en fantastisk far. Og sefølgelig hans evne til å løse problemer :D det er aldri et problem, bare noe man kan ordne opp i :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...