Gå til innhold

Fifty shades of grey!:O

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå skjønner jeg hvorfor "alle" leser den boka/bøkene!Har lest 100 sider på et blunk, er helt oppslukt...mannen sa"jøss, klokka er halv ett og du er enda ikke sovnet!"(jeg sovner tiiiidlig....)

Men si meg, dere som leser/har lest hele boka/bøkene....er den like fengslende hele veien???:D

Anonym poster: ee5e96f19de1bf3af4a5ef951a58927f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg likte historien og syns den var fengslende hele veien, men samtidig syns jeg det ble for mye sex.. Hehe.. Samme med Crossfire bøkene, går jo maks et par sider før det er sex igjen.. :)

Skrevet

hehe okei så mye sex hele veien??:P

Skrevet

Omtrent :P man venter hele tiden på å få vite mer om personene/bakgrunn og då plutselig er de i senga igjen :P

Skrevet

hehehe derfor den er så populær, I guess;) men 3 bøker med sex, 3???:o Kommer til å bli DEN leseløva jeg;)

Skrevet

Leste alle bøkene på til sammen en uke, så den var fengsende ja :P

Men, sex-scenene som jeg i starten leste veeeeldig nøye, ble etterhvert skumlest.. Men historien er bra, spennende og morsom! Kos deg :)

Skrevet

Har lest den og ser ikke hva som er greia. Språket er elendig (holy fuck, holy shit, holy hell, holy Christ) hovedkarakterene er ikke fengslende og sexen er tam. Historien om O gir ekte BDSM-følelse, Fifty shades ble jo bare... døllt.

Anonym poster: d1ec2e0e09d567ebedf24768a94e90ad

Skrevet

hehe ja la merke til at det var en del holy shit,holy hell osv:P men synes boka er bra foreløbi:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...