Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

har en liten gutt på 18 mnd som har begynt å våkne på natten med ett skrik. Er kjempeblid med engang jeg tar han opp...er det drømmer som har begynt eller?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg har lest de drømmer fra de er nyfødte jeg,men om det er riktig vet jeg ikke:)

Skrevet

Er riktig at de drømmer med en gang de får sanseinntrykk - som jo vil si etter fødsel.

Men HVA han drømmer er jo åpent. Er han blitt utsatt for noe han synes er skremmende i det siste?

Skrevet

Rundt 2 års alder begynte jenta mi tydelig å ha mareritt om natta. Kunne våkne med et skrik og måtte ha trøst. Viste med hele kroppen at det var ett eller annet hun var redd for og var helt umulig å få roet ned igjen på hennes eget rom. Da må hun sove hos oss og bli holdt rundt!

Mulig milde mareritt begynte tidligere enn dette også for hun har våknet med et hyl før det også, men da lot hun seg roe ned igjen!

Skrevet

her skriker mini i søvne, og har gjort i mange uker. Er plutselig, og gir seg raskt, jeg hører att det er skriking i søvne, da denne ikke er lik som di andre måtene han griner/skriker på. han er bare 10 uker. man ser godt på dem att dem drømmer mye rart allerede nå <3

Skrevet

Jenten min på halvannet snakker i søvne til og med, skjønningen <3

Skrevet (endret)

Det er så intense skrik om natta uansett hva jeg gjør så hjelper det ikke. Det er sånn at vi må stå opp for bor i blokk og det vil høres ut som jeg mishandler han til de grader. Han har alltid sovet natten igjennom så dette for meg er ren tortur. Har nå ikke sovet mer enn 5 timer de siste 3 dagene

Endret av holahopp
Skrevet

I magen... Rundt uke 25

Anonym poster: 00dd69bc946b8574b386fc7832d7afd1

Skrevet

Jeg har også hørt at det er inni magen de begynner. De får jo sanseinntrykk så tidlog, fra hørsel og på huden osv. Vår datter våknet med slike skrik da hun var rundt 6 mnd gammel. Helt forferdelig.

Anonym poster: 48aeee61e1f8262e05d38d970d2abb06

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...