Anonym bruker Skrevet 26. desember 2012 #1 Skrevet 26. desember 2012 Blir snart gal av 2 åringen. Hver gang jeg må bli streng i tonen fordi han ikke hører kommer han helt oppi meg med fingeren, skikkelig kjefte stemme og lirer av seg en glose om kaptein sabeltann. Begynner snart å lure på om jeg må forby han der kapteinen nå.... Anonym poster: d55434bd4ace6fe2515766d44f2c5437
Februargullet2013 Skrevet 26. desember 2012 #2 Skrevet 26. desember 2012 Hehe, han har det jo bare morsomt, la han være barn:)
Anonym bruker Skrevet 26. desember 2012 #3 Skrevet 26. desember 2012 Nei. Men de har hermet etter andre folk og fe og det som er Barn er barn. Men like irriterende for foreldrene for det Er nok bare en liten fase Anonym poster: fd337eaa4b679fb7a2cf7faadd6b0ec1
Anonym bruker Skrevet 26. desember 2012 #4 Skrevet 26. desember 2012 Noen ganger kan han nok være morsom, men etter en time med dette fikk jeg til slutt nok og han måtte legge seg uten kveldsmaten som da hadde stått på borde i en time mens han nekta å sette seg for å spise, bare gikk å kjefta Anonym poster: e37e5d38921eaf6ac0a8dac1eb3b1283
♥Madam Mim♥ Skrevet 26. desember 2012 #5 Skrevet 26. desember 2012 Jeg synes ikke det er ok at jenta mi svarer meg når hun blir snakket til. Hun får en advarsel, gir hun seg ikke da må hun 2 min i timeout. Barn må lære seg å respektere hva de voksne sier!!! Hvis han kommer med de samme tingene når du ikke irettesetter han så synes jeg ikke det gjør så mye, så lenge det ikke er "truende" eller det kommer stygge ord. Da er det jo bare lek :-)
Anonym bruker Skrevet 26. desember 2012 #6 Skrevet 26. desember 2012 Jeg synes ikke det er ok at jenta mi svarer meg når hun blir snakket til. Hun får en advarsel, gir hun seg ikke da må hun 2 min i timeout. Barn må lære seg å respektere hva de voksne sier!!! Hvis han kommer med de samme tingene når du ikke irettesetter han så synes jeg ikke det gjør så mye, så lenge det ikke er "truende" eller det kommer stygge ord. Da er det jo bare lek :-) Der sa du det, er helt greit å ha det moro i løpet av dagen, leke han er kaptein sabeltann ol. Men når jeg snakker til han og han nekter å høre, bare kjefter, da må jeg telle til 10 mer enn en gang. Jeg forventer faktisk at han skal respektere oss voksne, og gjøre som han får beskjed om. Anonym poster: e37e5d38921eaf6ac0a8dac1eb3b1283
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå