Gå til innhold

Sende 2åringen i barnehagen i morgen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er så i tvil om jeg skal sende lillemor i barnehagen i morgen. Skulle egentlig ha jobbet, men er sykemeldt pga et brudd i armen jeg fikk for to uker siden. Jeg klarer å ta meg av henne, men alt blir mye tyngre/vanskeligere. Jeg er også gravid med bekkenløsning og siden det blir vanskeligere å løfte henne så belaster jeg bekkenet skjevt og mye mer når jeg løfter. Mannen skal på jobb hele dagen i morgen og kommer ikke hjem før etter hun har lagt seg, så skal uansett ha henne alene på ettermiddagen. Han var på jobb like lenge forrige lørdag og da klarte jeg knapt å stå på beina om kvelden... Men det er jo jul, vil jo at hun skal få være hjemme...

Hva syns dere?

Anonym poster: 7c708fb2c83ffc73f52dda3e926a1490

Videoannonse
Annonse
Gjest Vicky Pollard
Skrevet

Herre, la henne få i bhg og leke seg litt, ikke sitte hjemme og kjede seg med en skadet og høygravid mamma! Kan man ikke tilby stort mer en tv-titting hele dagen så er det vel kjekkere i bhg? Hun har vel og kal vel være hjemme resten av jula?

Ps. Ikke spør om slikt her, gjør hva du mener er best.

Skrevet

Ikke litt i tvil om at hun skal i barnehagen. Ikke noe å lure på.

Anonym poster: d02afb271d94d830ce79d6c8cef9084d

Skrevet

Enig! Ikke spør om slikt her, gjør hva du mener er best.

Skrevet

Send henne i bhg. Det ville jeg gjort. Hvorfor slite deg helt ut når barnet ditt sikkert vil få d supert i bhg. At hun er i bhg er sikkert det beste for dere begge når du er i den situasjonen.

Anonym poster: 94e8cb9b609860ea7a6f3ea1f774b22a

Skrevet

Hi her. Jeg spør fordi jeg er så i tvil og ville ha andre synspunkter. Eller for å døyve den dårlige samvittigheten min kanskje ;) Er ikke høygravid, men er vanskeligere å løfte henne pga armen. Skal ha en hel dag alene med henne på lørdag også, så kanskje jeg bare sender henne i barnehagen disse to dagene så får hun en noenlunde opplagt istedenfor ødelagt mamma på lørdag. Det blir jo mange andre dager hjemme utenom disse to dagene nå i jula.

Anonym poster: 7c708fb2c83ffc73f52dda3e926a1490

Skrevet

I denne situasjonen kan du helt klart sende henne i bhg med god samvittighet!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...