Gå til innhold

Samboer sliter med at jeg ikke er perfekt...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Første jeg leser, er at du nevner ALLE exene hans... Og det er nok en grunn til at de er ekser alle sammen.

De holdt vel ikke ut med idioten??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Første jeg leser, er at du nevner ALLE exene hans... Og det er nok en grunn til at de er ekser alle sammen.

Nei, faktisk så ble de fleste av dem dumpet av ham... Jeg VET ikke om eksene hans var perfekte, men det må jo være det siden han forventer det av meg til tider... Kommer nok til å foreslå familieterapi, siden meg vil han ikke prate med om vanskelige ting.

HI

Anonym poster: de597e905b57a2f934f0639789ea227b

Skrevet

Nei, faktisk så ble de fleste av dem dumpet av ham... Jeg VET ikke om eksene hans var perfekte, men det må jo være det siden han forventer det av meg til tider... Kommer nok til å foreslå familieterapi, siden meg vil han ikke prate med om vanskelige ting.

HI

Han leter etter den perfekte kanskje? Og får flytte hjem på gutterommet til mamman sin og be dama om å oppdra han på en RIKTIGE måten denne gangen :P
Skrevet

Har hatt en sånn kjæreste en gang, jeg var ALDRI bra nok for ham, og jeg fikk stadig høre hvor mye bedre det hadde vært hvis jeg hadde vært sånn eller sånn.

Heldigvis var det aldri barn med i bildet, og jeg fikk det så utrolig mye bedre uten ham! Bedre å være alene enn sammen med en som bryter deg ned på den måten.

Og hvordan vet du forresten om barnet blir bra nok for ham? Kanskje det også har en masse feil og mangler som han føler han må påpeke? Veldig sunt å vokse opp med...

Skrevet

Har hatt en sånn kjæreste en gang, jeg var ALDRI bra nok for ham, og jeg fikk stadig høre hvor mye bedre det hadde vært hvis jeg hadde vært sånn eller sånn.

Heldigvis var det aldri barn med i bildet, og jeg fikk det så utrolig mye bedre uten ham! Bedre å være alene enn sammen med en som bryter deg ned på den måten.

Og hvordan vet du forresten om barnet blir bra nok for ham? Kanskje det også har en masse feil og mangler som han føler han må påpeke? Veldig sunt å vokse opp med...

Fordi han aldri har påpekt feil som mine barn gjør. Han er ekstremt god med barn jeg har fra før, så hans farsevner tviler jeg overhode ikke på. Og som sagt, har prøvd å være alene, og det var ikke noe for meg.

HI

Skrevet

Hm..... Utseende får man jo ikke gjort noe med, og det synes jeg ikke han skal klage på. Sexen får du jo heller ikke gjort noe med grunnet helsen.

Men du kan faktisk gjøre noe med at du ikke rydder og vasker godt nok. Og du kan jo faktisk pynte deg litt? Begge parter må strekke seg litt for å glede den andre. Begynn og ta husarbeidet på alvor, noe alle kvinner burde gjøre. Og begynn å pynt deg litt i hverdagen. Se om ting bedrer seg litt da.

Han må også forbedre seg, han må kunne ha samtaler med deg selvom dere ikke har like meninger. Dere må strekke dere litt begge to.

Anonym poster: 5912bbcc64f732ee80ab545c8b4a87cf

Eh...er ikke HI som er problemet her!!

Jeg hører alarmklokkene.ringe når hun.beskriver denne mannen

Skrevet

Hvordan ble du gravid hvis han ikke vil ha sex fordi du ikke er pen?

Anonym poster: b96d360b4145f2bd3177ef1ebe9fc1c2

Skrevet

Hvordan ble du gravid hvis han ikke vil ha sex fordi du ikke er pen?

Anonym poster: b96d360b4145f2bd3177ef1ebe9fc1c2

For 10-ende gang: han endret seg etter at jeg ble gravid... Står på side 1 i tråden.

HI

Skrevet

Når du er så dum at du blir hos en mann som behandler deg som møkk kan du nesten bare ha det så godt.

Ta deg sammen, og dra fra ham.

Blir for dumt å kontre med at du "ville bare blåse ut litt", når du forteller slike ting om en mann kan du ikke forvente at vi skal se de gode sidene hans. Å være en god far spiller vel ingen rolle om han er så fæl mot deg? Tror du ikke barna ser det? Nei, dra fra ham, så kan han få være en fantastisk god helgepappa, og finne seg en ny dame og hakke på.

Grunnen til at han har dumpet alle de tidligere er vel fordi de aldri tok hintet når han begynte å behandle dem dårlig for å bli kvitt dem - mange menn gjør det for å slippe å slå opp selv.

Anonym poster: ad553f66d369bfd360cb50e296030775

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...