Anonym bruker Skrevet 26. desember 2012 #1 Skrevet 26. desember 2012 Da min lille på 2 mnd ikke hadde bæsja på noen dager(mme-baby), prøvde vi først med malt i melka uten effekt. Ringte helsestasjonen for råd, og fikk da et tips om å smøre ett termometer med litt babyolje og stikke opp "der" og forsiktig(!) "rote" litt rundt for å irritere. Skal si det var effektivt! Bedre enn å vente på at malten skal funke :-) Tenkte bare å dele dette med andre som kanskje har babyer der ting har stoppet litt opp :-) Anonym poster: 1ce96cc58273b5caa01f095254efc443
Anonym bruker Skrevet 26. desember 2012 #2 Skrevet 26. desember 2012 Rart de anbefaler dette på helsestasjonen! Du kan google "termometer og forstoppelse" og se hva f.eks leger skriver om å putte et termometer i rumpa på en baby og "rote forsiktig rundt"! Får vondt inni meg bare ved tanken... Jeg sier ikke at det ikke fungerer, fordi mange sier at det er effektivt, medet kan også gjøre vondt verre samt at man kan påføre barnet en skade... Hva med å prøve andre ting? En ts olje fungerte på min baby... Anonym poster: 9b1b30b44bfa886c625a1c606d0ac100
Gjest Vicky Pollard Skrevet 26. desember 2012 #3 Skrevet 26. desember 2012 Skjønner ikke helt hvordan et termometer kan gjøre mer skade enn hard avføring? Bæsjen er jo mye større enn termometeret? For min del git jeg svisker.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå