Gå til innhold

COOP vinterdress best i test

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hadde sett på den ibutikk først, jeg liker den ikke. Den er fryktelig stiv og tung, min mellomste hatet den, fikk så dårlig bevegelighet.

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Jeg kjøpte friends på tilbud for en 50-lapp, (den som var i fjor tror jeg) og den er bedre enn den andre vi har. ikke er den stiv heller

Skrevet

Ja vi har hatt Troll til halvannetåringen i år og jeg har vært veldig fornøyd med den, men ser at den er elendig i fht mange andre.. Men var veldig økonomisk da troll-dressen hadde avtagbar ulldress inni. Var jo både ulldress, regndress og vinterdress i ett og kjøpte den jo på halv pris.. Ser at COOP sin ikke har avtagbart fòr så da må jeg jo kjøpe både regntøy, ulldress og høst/vårdress i tillegg...

HI

Anonym poster: 72abf6d5e4587af0c0f31c39d960a321

Skrevet

Vi kjøpte vinterdressen fra coop til vår gutt, siden den fikk best i test:) og den virker veldig god:) han holder varmen i den og den er fin å ake i:P hehe:)

Skrevet

Gutten vår har også coop sin vinterdress (den fra i år), og han sier selv at den er kjempegod og varm :)

Skrevet

Jeg syns den er ok til større barn (4 +), men veldig tjukk og stiv til de yngre.

Skrevet

Vi har en best-i-test dress fra Coop (i str 98). Den er upraktisk å ta av og på, tung, stiv og klumpete. Den er helt sikkert varm, men det hjelper lite når det er vanskelig å bevege seg i den og vanskelig å ta av og på.

Skrevet

Tusen takk for mange gode råd. Heller mot ReimaTec eller HellyHansen som kom på delt andreplass, men vil så gjerne ha en med avtagbart fôr slik at jeg slipper å kjøpe høst/vårdress i tillegg til vinterdress.. Pluss at jeg så gjerne vil finne dress på salg.. :)

HI

Anonym poster: 72abf6d5e4587af0c0f31c39d960a321

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...